skrujern123 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hei, klart å knuse skjermen på min splitter nye S6, og skjermen fungerer ikke i det hele tatt.. jeg har en del bilder og videoer som jeg skulle hatt over på PCn, men det ser ut som jeg må være inne på telefonen for å kunne overføre dem via kabel.. noen tips? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Det åpenbare svaret er vel autosynk mot google/dropbox da de blir tatt , for eks hver gang du er på wifi. Setter du i kabel nå, hva skjer da? Må du godkjenne på mobilen? På en slik telefon vil man vel bytte skjermen uansett, da har man jo fortsatt bildene 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hdmi til tv+ODB kabel og mus dersom telefonen har nok kontakter. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hadde en S3 hvor skjermen var knust og ikke kunne brukes, måtte få tak i en annen S3 og koble den skjermen til den telefonen som var ødelagt, funket kjempe fint! Ellers så har vel de fleste aktivert finn min telefon, å der ifra kan du "logge" deg innpå telefonen å bruke den gjennom PCen, feks ved å ta backup! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Noen med s6 må nesten prøve for å sjekke, men med otg-kabel + tastatur burde det være mulig å få tastet kode og låst opp tlf. Koble deretter fra otg, og koble til PC før tlf låses igjen. Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Fixed! etter veldig mye trykking og swiping på en helt svart skjerm uten lyd klarte jeg å komme meg inn på et vis og fikk overført! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå