Sampson Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en erstattning for denne stanga? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Her er det bare å se hva som slenger av rør rundt om i verkstedet / garasjen og så tilpasse. Dersom det er en billig Kina-jekk, hadde jeg bare kjøpt ny. 3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Her er det bare å se hva som slenger av rør rundt om i verkstedet / garasjen og så tilpasse. Dersom det er en billig Kina-jekk, hadde jeg bare kjøpt ny. Den er ganske billig ja, under 1000,- hvis jeg husker rett, men som student er det ikke noe jeg gidder å kjøpe 2 av, har heller ikke noen garasje eller rør som ligger og slenger ^^ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Garasjejekk til kr 169,- på Biltema. Eller kanskje det holder med et kosteskaft? 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Garasjejekk til kr 169,- på Biltema. Eller kanskje det holder med et kosteskaft? Haha det er faktisk ikke så ille med 169,- tipper det ender med noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå