Zeropoint Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 ....noob, jeg vet... Gått til innkjøp av mitt andre GTX 970 kort. Har da et MSI 970 og et Gainward 970. Brukt SLI bridgen som fulgte med MSI kortet. -begge kortene blir sett i Device Manager -begge blir sett i Nvidia Panelet PhysX, men får ikke opp noen SLI tab/alternativ Noen som har peil på hva jeg har gjordt feil? Lenke til kommentar
KimL Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Avinstaller driveren. Ta av bridge. Installer ny driver uten bridgen. Reboot. Ta på bridge. Så skal det funke Lenke til kommentar
Zeropoint Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Avinstaller driveren. Ta av bridge. Installer ny driver uten bridgen. Reboot. Ta på bridge. Så skal det funke Gjorde alt i henhold, ingen forskjell..... Lenke til kommentar
madmats Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Har ingen peiling eller erfaring sjøl, men sjekk denne listen: http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/782/~/sli-troubleshooting-tips edit: så nå at den siden ikke er oppdatert på 3 år.. men er sikkert verdt å ta en kikk på uansett Endret 2. august 2015 av madmats Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Hvilket hovedkort har du? Noen hovedkort har en bryter du må sette i riktig posisjon for å skru på SLi/CFX. Står i disabled som default. Ellers er de satt i riktige spor? Ellers kan det være problemer med SLi-broa, det kan være plastikk som sitter igjen enten i broa eller på connectorene på grafikkortene, problemer med grafikkortene, krangel med OS... Lista er lang ;p Endret 2. august 2015 av Audun0505 Lenke til kommentar
Zeropoint Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Hvilket hovedkort har du? Noen hovedkort har en bryter du må sette i riktig posisjon for å skru på SLi/CFX. Står i disabled som default. Ellers er de satt i riktige spor? Ellers kan det være problemer med SLi-broa, det kan være plastikk som sitter igjen enten i broa eller på connectorene på grafikkortene, problemer med grafikkortene, krangel med OS... Lista er lang ;p Har et MSI z97 Gaming 7. Noen bryter er jeg ikke kjent med. Prøvd forskjellige spor. Prøvde akkurat en annen SLI bro jeg hadde liggende, samme resultat, nada. Kjapp og fin måte å bli hårløs på dette.... Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Du må ha to identiske kort, jeg hadde samme probleme med mine kort. Hadde et zotac 980 med ref kjøler, så hadde ikke komplett di inne lengre når jeg sku ha et til så da kjøpte jeg zotac 980 amp omega, men fikk ikke til sli fordi korta ikke har samme device id. Forklarte situasjonen til komplett og fikk returnere ref kortet så jeg fikk et amp omega til å så var alt i orden Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Du må ha to identiske kort, jeg hadde samme probleme med mine kort. Hadde et zotac 980 med ref kjøler, så hadde ikke komplett di inne lengre når jeg sku ha et til så da kjøpte jeg zotac 980 amp omega, men fikk ikke til sli fordi korta ikke har samme device id. Forklarte situasjonen til komplett og fikk returnere ref kortet så jeg fikk et amp omega til å så var alt i orden Feil. Du kan kjøre forskjellige merker, så lenge GPU chip er lik (kan dåg ikke blande Ti modeller med ikke Ti modeller) Har ikke alverdens tiljengelig her og nå, men kan du bekrefte at du benytter de 2 øverste PCI slottene? eventuelt kan du prøve denne autofiksen da det ser ut til å være flere som har tilsvarende problem med SLI og 970 kortene (problemer med drivere og DLL filer) http://www.mediafire.com/download/obb0f8bh7qya447/DifferentSLIAuto1.1.zip Endret 5. august 2015 av Nexx Lenke til kommentar
Olez Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Kanskje dumt forslag men... Til meg måte jeg enable 3D something, under "Manage 3D settings" 1 opp i Nvidia Control Panel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå