GroKoDilla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Sidedør Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Stilig. Flott motiv og etterbehandling som gjør det til mer enn et vanlig foto:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Fargene i steinene kommer fint fram her. Har tatt lignende bilder av stein og murvegg, men hvor lys er tonet litt ned i forhold til ditt bilde. Men her tror jeg det blir riktig slik du har valgt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Det var da utrolig så mange forskjellige farger på steinene da! Artig å se, fint bilde Gro. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Stilig. Flott motiv og etterbehandling som gjør det til mer enn et vanlig foto:) Hilsen Tove Takk for positiv tilbakemelding, Tove! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Fargene i steinene kommer fint fram her. Har tatt lignende bilder av stein og murvegg, men hvor lys er tonet litt ned i forhold til ditt bilde. Men her tror jeg det blir riktig slik du har valgt. Vennlig hilsen Ragnar Takk for det, Ragnar :-) Dette var versjon nummer 18... ca ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Det var da utrolig så mange forskjellige farger på steinene da! Artig å se, fint bilde Gro. Ja :-) Morro med variasjonen! :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Fin kontrast mellom det vi kanskje kan betegne som pastellfarger på veggen og den knall røde døren med sit sorte smijern. Kanskje et kutt nede. Hvorvidt bare den øvre linje på den nedre trekanten skal skjæres av bildekant eller om du skal ta så mye at du kutter i dørhella kan du scrolle og vurdere selv. men jeg synes du skal velge ett av to her for det tror jeg vil øke spenningen. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg