yates56 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Heisann!Noen som har vært borti Dell XPS 13 (2015) og kjørt Linux på den? Har hørt at det har vært noe småproblemer med Linux, selv om Dell har en egen developer versjon som kommer forhpndsinstallert med Ubuntu 14.10. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Nå bruker ikke jeg akkurat den maskinen, men jeg kjører CentOS 7 på en Dell Latitude E7250, fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 har en xps13 2014 developer edition, fungerte helt glimrende out of the box men jeg gikk for å kjøre ubuntu gnome på den isteden for, funker glimrende, trengte bare en liten runde med googling for å få alt til å funke glimrende. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Dell skryter jo av hele 15 timers batterilevetid med full hd versjonen. 15 timer får man ikke, men vil man merke noe forskjell fra windows og Ubuntu? Er det noen andre gode Linux versjoner som er strømgjerrig? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Den kommer med trådløskortet Broadcom DW 1560, som ryktes å ikke alltid fungere bra på linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå