m.sp Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg sliter selv litt med dette. Skal taes med at jeg ikke har fått kjøpt Arctic Silver :smile: men uansett. Ideel ligger på 51C og load på 57C. Men jeg lever i hvert fall Lenke til kommentar
Kane Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har en AMD Athlon 750 med arctic silver2 og 2 black delta vifter. En gang jeg glemte å slå de på sto det eksterne termometeret på: HHH, det går nemlig ikke lenge enn til 100 grader. (tipper den var oppe i ca 110-120) Slo på begge viftene på fullt og kom ned igjen til 98 grader på ca 5 sek, og 50 grader ca 1 minutt. Lukta ganske svidd da ja Men prosessoren funker fint enda den Tillegg: I en video fra tomshardware.com tar de av viftene på En pentium 4, en pentium 3, Athlon XP og en Palomino. Pentiumene kom opp i 39 og 28 grader, mens AMDene kom opp i 298 og 370 grader, røyk ganske kraftig av de AMDene. [ Denne Melding var redigert av: Kane på 2002-02-25 20:45 ] Lenke til kommentar
Psycho Dad Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har en AMD ATHLON XP 1800+ @ 2100+ den ligger på ca 53 max load. cpu vifta bråker ca 15 db. Har cooler master ribbe og den gamle vifta som satt i psu. Satte den 80 mm vifta på cooler masteren og satte ned strømmen til vift på 6volt svosj drit stille pc kan ikk engang høre denhvis den jeg har dører på kabinettet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå