Zeprox Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hei!Er det sånn at man må ha minimum førerkort på klasse B i minst 2 år for å ta førerkort på klasse CE?-Z Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Du kan ta klasse C direkte, då får du også førarretten for klasse B. Men du må være minst 21 år for å ta klasse C førarkortet (med mindre du går yrkesutdanning som yrkessjåfør). 1 Lenke til kommentar
Zeprox Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Jeg er 23år og mistet lappen og får den tilbake om 3mnd.Så nå vil jeg jobbe som yrkessjåfør. Er dette noen hindring i at jeg kan ta klasse CE? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Når du får igjen førarretten så burde det ikkje være noke problem å ta klasse C. Det einaste er at politiet må godkjenne hkemmelen din når du søker om å ta førarkortet, men det skal vanligvis mykje til for at politiet nektar deg førarkort. 1 Lenke til kommentar
Zeprox Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Når du får igjen førarretten så burde det ikkje være noke problem å ta klasse C. Det einaste er at politiet må godkjenne hkemmelen din når du søker om å ta førarkortet, men det skal vanligvis mykje til for at politiet nektar deg førarkort. Supert! Endret 2. august 2015 av Zeprox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå