flodhest Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 (endret) Satt og surra litt i photoshop i går kveld og kom fram til dette. Er den brukbar? Ser den "proff" nok ut? Kan jeg ha den på min kommende side?Er litt usikker på teksten på knappene, skal jeg ha den teksten? Hva synes dere om 3d teksten da? Har lagd den i photoshop Endret 11. november 2003 av flodhest Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 * Synes ikke teksten på "knappene" passet. Ville gjort knappene mindre i høyden og funnet en annen font. Jeg tror at denne teksten ødela mye av førsteinntrykket mitt. * Ellers var hele greia veldig mørk *myse med øynene* * Men et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 hm...okey, hva med denne da? Teksten ble kanskje litt utydelig. BTW, den ser veldig mørk ut nå, men på en side med svart bakgrunn legger man ikke så veldig mye merke til det, er på en måte meninga at den skal være litt mørk. Men skal lysne den litt hvis det blir enstemmig vedta att at den er for mørk da! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Eller kanskje denne kunne vært noe? Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 den andre var føffest men skrifen var kansje litt vaksllig å leste siste var skriften litt for orginal Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Alt er så mørkt og utydelig.. Syntes det er litt for gummi også.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nr 3 var den beste til nå, men synes enda teksten er litt fet og klumpete. Men en god forbedring fra den første. En ting til; Skal du først holde deg til small-caps, må du gjøre det på alle. Hoved har du skrevet med stor "H", og BMX med bare store bokstaver. Du bør velge enten eller. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Tusen takk for kjempe gode råd. Hva tykkas om denne teksten da? Og er det noe annet om banneren? Noe som skulle vert annerledes? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 *Bruk stor bokstav på alle knappene, ikkje berre "Hoved" *Skriv "Download" og ikkje "dwnld" du har fint plass til det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 *Bruk stor bokstav på alle knappene, ikkje berre "Hoved"*Skriv "Download" og ikkje "dwnld" du har fint plass til det. *skrive bak øret* Retter på det på neste upload Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva tykkas om denne teksten da? Mycket bettre! Selve banneret er fint det, men ikke for de med 800x600 px oppløsning. Lurer litt på hvordan du har tenkt å bruke banneret? Midtstilt? Venstre? Hvordan har du i såfall tenkt å få en naturlig avslutning? Nå er den jo bare "kutta"... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ikke flex med 3d på siden. Bare nerder vil synes den "Chimera" teksten er kul. Kanskje ikke de engang. Stilig grid-effect etter "Chimera", og faktisk fine knapper. Gjør den litt mindre dominerende, da den vil sluke en eventuell side. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg ville valgt å droppe og lage menyen som bilde. "1337" fonts er ofte ikke like kule ved besøk nummer to, og ikke like behagelig å se på som f eks verdana og tahoma. Jeg likte egentlig ikke fargene, og synes "Chimera" er skrevet for stort. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Den var da utrolig mørk.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Prøv med maks 2/3 av den høyden du har nå. Hvis du skal beholde chimera så bruk gjerne en font som er litt skarpere i kantene på knappene (hard/myk kontrast). Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Logoen er for bred (Opera 7.21, 1024x768), den er litt for mørk, teksten på menyknappene er helt fin (test4.gif) og Teksten (Chimera) ser ikke så altfor verst ut, men 3D er ikke helt tingen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Okey, så konklusjon må bli: *) Lage banneren lysere *) Droppe 3d (uff, å jeg som var så stolt av å lage 3d i photoshop ) *) Andre farger *) ikke tekst som bilde *) lage en avslutning på banneren *) mekke'n smalere Takker igjen for gode råd og forslag, *sukk* hva skulle jeg gjort uten dere Hehe... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 blir nok så fin så til slutt!!! bra du prøver selv i alle fall. tror en lysere barkgrunn og lysere tekst på knappene hadde gjort seg :-) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Hehe, joda vi får håpe på det *mekke bedre banner* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 hm....noen som vet hvor lang banneren skal være slik at den fyller ut hele skjermen uten å måtte scrolle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå