Gå til innhold

Høygravid bjørk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, denne bjørka tok jeg ikke bilde av så her er du nok alene om å ha dette motivet. Et flott bilde du viser av den gravide bjørka

Mvh Torbjørn

Hei Torbjørn, dette er jo mer en kuriositet enn et godt bilde, men synes allikevel det kan forsvare en plass her på bildekritikken - for variasjonens skyld.

Skj

Lenke til kommentar

... og jeg som trodde det var en forvokst kreftsvulst.

Steinstøtta akkurat i høyre bildekant trekker lett ufortjent oppmerksomhet så jeg ville kutta på innsiden av den.

Har jo ikke prøvd så jeg vet ikke hvordan virkningen blir.

Det kan du få prøve hvis du gidder.

Ellers fin dybdevirkning i åpningen mellom bjørka og det røde huset.

Roar

Lenke til kommentar

Nei, denne bjørka tok jeg ikke bilde av så her er du nok alene om å ha dette motivet. Et flott bilde du viser av den gravide bjørka

Mvh Torbjørn

Utfordrende med lys/skygge her som du helt riktig fremfører, kunne nok lysnes det mørke noe for å dempe denne virkningen. Takk for konstruktiv kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

... og jeg som trodde det var en forvokst kreftsvulst.

Steinstøtta akkurat i høyre bildekant trekker lett ufortjent oppmerksomhet så jeg ville kutta på innsiden av den.

Har jo ikke prøvd så jeg vet ikke hvordan virkningen blir.

Det kan du få prøve hvis du gidder.

Ellers fin dybdevirkning i åpningen mellom bjørka og det røde huset.

Roar

Hei Roar, har alternativ med kutt slik du foreslår på min PC. Vil nok fått vekk gravstøttene som trekker bort litt oppmerksomhet, men samtig vil jeg få kutt helt nede i rota på bjørka,og hovedmotivet vil bli vel mye høyrestilt. Det var i hvertfall slik jeg tenkte da valget om versjon ble gjort. Men uansett er det slike tanker om endringer jeg alltid setter pris på å få fra deg.

Skj

Lenke til kommentar

Som du selv sier under kommentarene - dette er en flott kuriositet. Du rammer inn det dokumentariske på en flott måte Ragnar.

mvh

Jan

Ja jeg mener det også er riktig å legge ut bilder som er fortellende, og her også dokumentarisk, uten at det tekniske er så brilliant. Det viktigste er å vise at slike fenomener finnes. Takk igjen for din fine kommentar.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Når bjørka er så gammel så er det vel et slags alderstillegg slik det gjerne oppstår hos noen av oss.

Flott formidlet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...