Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Søsterkirkene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hei Torbjørn, flotte bilder av søsterkirkene. Var der for noen uker siden og tok en del bilder. Hadde tenkt å legge ut ett eller to stk av disse, men her kom du meg i forkjøpet. Fin komp hvor de vakre kirkene kommer godt fram, i tillegg til nyttig informasjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Tusen takk for din fine tilbakemelding. Jeg besøkte disse kirkene bare for noen få dager siden og den hyggelige presten der oppe som også er guid for disse kirkene ga meg mye fin historie derfra. Jeg håper du legger ut dine bilder derfra slik at jeg kan få se de også Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Tusen takk for din fine tilbakemelding. Jeg besøkte disse kirkene bare for noen få dager siden og den hyggelige presten der oppe som også er guid for disse kirkene ga meg mye fin historie derfra. Jeg håper du legger ut dine bilder derfra slik at jeg kan få se de også Mvh Torbjørn Joda, de blir nok lagt ut, men ikke nå. Ingen grunn til å gjøre det fordi jeg ikke tror det blir noe løft i forhold til dine bilder. Som du ser har jeg lagt ut bilde av den store bjørka som står inntil porten bed kirkene, tenkte jeg måtte komme deg i forkjøpet akkurat der. Kan tenke meg at du har tatt bilde av den. (Større kåte har jeg for øvrig aldri observert) Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Flotte bilder, Torbjørn! Og bestandig interessant når bildene ledages av opplysende tekst. V2 kunne gjerne vært hovedbildet her, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Tusen takk for hyggelige og fine kommentarer Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Flotte bilder, med god dokumentasjon, Torbjørn. Man lærer en god del av innslag som dette, og det trigger nyskjerrighet og reiselyst på hjemlige trakter. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Tusen takk Trond Olav for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ser at det ikke er lett å få til et godt utsnitt grunnet steinstøttene i V1. Vet ikke hvordan det kunne blitt med kutt innenfor støttene i bildekant i høyre og venstresiden? I V2 ville jeg klona vekk lampene ute i venstrekanten grunnet den strategiske plasseringen i bildekant. Det samme gjelder lyspærer på begge sider i V3. Hvor mye som skal tas for å få det pent må antagelig prøves først. Minner meg på at jeg burde fått meg en ny serie på det som regnes som Norges eldste steinkirke - Gamle Aker kirke som bare ligger et par tre gode steinkast fra der jeg bor. De bildene jeg har holder slett ikke mål og har derfor forblitt i arkivet. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Det er veldig kjekt med disse bildene du presenterer i ypperlig kvalitet. Følgeteksten gjør det ekstra interessant for meg som betrakter - man både lærer og betrakter. Flott arbeide! mvh Jan Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Tusen takk for de fine kommentarene Roar og Jan Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Interessante flotte bilder - og fin tekst Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Tusen takk Torhild for din fine kommentar av denne billedserien Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg