Gå til innhold

Hjelp til hår produkt (mann)


Anbefalte innlegg

Hei jeg har relativt tynt og medium langt hår. Jeg trenger altså et bra produkt som jeg har noen krav til : den skal være lett siden jeg har lite volum i håret mitt så den ikke veier ned, den skal ha bra hold på både kalde og varme dager (har brukt renati før), den skal helst vaskes ut lett og dama skal helst kunne dra fingrene gjennom håret uten at det lugger eller at jeg mister for mye voks. Hvis noen har forslag til hårsveiser og tar jeg gjerne imot forslag (trur jeg har diamant forma hue elns får jevla store ører med kort på sidene).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må være noe av det særeste jeg har lest.. Klarer du virkelig ikke å bare prøve ut forskjellige produkter selv? Eller har virkelig morra di stelt håret ditt hver dag siden du var liten.

 

Kan gi deg tips om hvordan du får glans i håret... Da vasker du håret med mørkt øl..God gammeldags kjerringråd fra min mor :D

Lenke til kommentar

Dette må være noe av det særeste jeg har lest.. Klarer du virkelig ikke å bare prøve ut forskjellige produkter selv? Eller har virkelig morra di stelt håret ditt hver dag siden du var liten.

 

Kan gi deg tips om hvordan du får glans i håret... Da vasker du håret med mørkt øl..God gammeldags kjerringråd fra min mor :D

:p er bare ikke intresert i å bruke jevla mye penger på unødvendig voks, som må kastes elns pga at den suger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...