Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Sunbeam... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Flotte gamle sykler. Sjelden å se tosylindret rekkemotor på langs. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Staslige gamle travere dette, fint fotografert. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Antagelig trangt mellom klenodiene her så krav om mer luft foran er nok fåfengt. Setene ser ikke ut til å være av ny dato så tanken slår meg at nye og mer moderne motorer er plassert på eldre sykler. Men jeg kan ta feil for nå har man igjen begynt å bruke designet fra 50-60 tallet på nyproduserte sykler. De gamle hadde unektelig bedre design enn de som begynte å komme mot slutten av -60 tallet med Honda Benley med stor kamaksel som den første og gjorde på den tia svimlende 130 km/t. Satt på med en slik i den farten og følte jeg hang etter som et slips. De syklene fikk jo til tross for bare 125 kubikk etterhvert 18 års grense. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Kule sykler, fint foreviget fra din hånd. V2 ble litt miniatyraktig synes jeg, det er vel all bluringen rundt som gjør det. Ikke at det gjør noe forsåvidt. Men likte V1 best likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Takker for hyggelige og positiv kommentarer - Trond Olav , Ragnar , Roar og Helene ! Vet ikke så mye om disse motorsyklene , men jeg synes at de er flotte . Liker disse bedre enn dagens sykler. mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Oser nostalgi av dette! Hei smort1 ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Fergen var fylt med nostalgi denne dagen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg