Myoxox Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Hei, noen tips om ting jeg kan gjør med min golf 4? Fargen er helt svart blank, og bodykit er R-Line. Noe jeg kan gjøre? Eller evt. endre for å få den "penere". (Senk er ikke et alternativ, koster for mye penger...) Bilde lagt til som vedlegg! Endret 1. august 2015 av Myoxox Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Fjern de greiene oppå lyktene. Det ser bare dunbart ut. Ellers ville jeg beholdt bilen som den er. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Støtter det med lyktene. Senk kommer til å gjøre mye med utseendet på bilen, du trenger ikke veldig mye senk heller. Tviler på at disse er så utrolig bra men de får jo bilen litt nærmere asfalten, og prisen er jo veldig overkommelig. Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Støtter det med lyktene. Senk kommer til å gjøre mye med utseendet på bilen, du trenger ikke veldig mye senk heller. Tviler på at disse er så utrolig bra men de får jo bilen litt nærmere asfalten, og prisen er jo veldig overkommelig. Koster det ikke flesk å få noen til å montere på dette, og deretter ta etterjustering osv? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Full stylingsett på orginal høyde bil ser meget dumt ut. Det som alltid funker er:-store felger, 18 eller 19 -senkesett, gjerne justerbart Trenger ikke mer. Legg til litt på stereo hvis du vil og har interesse. Ellers ville jeg ikke kastet bort mer på en så gammel bil, spar pengene dine så du har til å kjøpe en bedre en om noen år. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 ja det vil koste noen kroner,men skal man style en bil,så bør det senkes. hadde også vurdert og bytte til noen andre felger,kjørte selv på 8,5x18 foran og 9,5x18 bak på golfen jeg hadde,+ kw justerbart Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Senkesett totalt koster ofte en god del mer enn det billigste settet med TuV. Hjulstillingskontroll og godkjenning koster 2-3000 i tillegg til monteringen. Skal du gjøre det skikkelig så må du kanskje bytte tårnlagere, litt bolter og litt diverse og da baller det fort på seg. Spesielt om du ikke gjør det selv. Så hvis senkesett er for dyrt blir vel nye felger også for dyrt. Da hadde jeg dratt av lyktesenkerne og heller vasket bilen skikkelig både innvendig og utvendig og polert. Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Senkesett totalt koster ofte en god del mer enn det billigste settet med TuV. Hjulstillingskontroll og godkjenning koster 2-3000 i tillegg til monteringen. Skal du gjøre det skikkelig så må du kanskje bytte tårnlagere, litt bolter og litt diverse og da baller det fort på seg. Spesielt om du ikke gjør det selv. Så hvis senkesett er for dyrt blir vel nye felger også for dyrt. Da hadde jeg dratt av lyktesenkerne og heller vasket bilen skikkelig både innvendig og utvendig og polert. Mener du å fjerne panserforlengeren og heller ha den slik som den er? Hva med spacer da? På bakhjulene værtfall, noe mellom 15-25mm? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Aldri vært tilhenger av panserforlenger/lyktesenk så jeg hadde tatt det av. Spacer er et alternativ, men du kan fort risikere å påføre ekstra slitasje på understellet. Er ikke alltid lett å få det godkjent heller. Skal du putte på spacere så dobbelsjekk lengder på boltene så hjula ikke detter av. Jeg mener at hvis man ikke har budsjett til større modifikasjoner så er det greieste å holde et rent og originalt utseende. Billige halvløsninger blir sjeldent bra og du får i alle fall ikke valuta for pengene når du skal selge igjen. Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Aldri vært tilhenger av panserforlenger/lyktesenk så jeg hadde tatt det av. Spacer er et alternativ, men du kan fort risikere å påføre ekstra slitasje på understellet. Er ikke alltid lett å få det godkjent heller. Skal du putte på spacere så dobbelsjekk lengder på boltene så hjula ikke detter av. Jeg mener at hvis man ikke har budsjett til større modifikasjoner så er det greieste å holde et rent og originalt utseende. Billige halvløsninger blir sjeldent bra og du får i alle fall ikke valuta for pengene når du skal selge igjen. Tenkte skrudde spacere, fra bsbildeler.no kanskje.. Syns selv det er litt pent med spacer på, men ikke når hjulene kommer alt for langt ute. Kanskje 15mm skrudde spacer er mere en nåkk på bak-hjulene. Hva syns du/dere om lakken på felgene da? Vurderer soting av rutene bak B-stolpen, hvis jeg finner det til en grei pris, men usikker på felgene. Har nettopp lakkert de gull, men usikker om jeg skal ha det gull eller noe annet(svart/hvit/sølv).. Usikker... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Dropp spacere, det kan endre kjøreegenskapene dramatisk, og det kreves godkjenning hvis du skal øke sporvidden med mer enn 15 mm totalt (7,5 mm på hver side). Ikke bruk mer penger på styling, kanskje med unntak av en diskret hekkspoiler. Soting klarer du selv, i alle fall på sidevinduene, hvis du er litt nøye. I det hele tatt er jeg enig med E.C. Har du ikke råd til senking, så bør du kanskje ikke bruke så mye penger på andre mods heller. Det er og blir en Golf 4. Spar heller til en heftigere bil. Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Dropp spacere, det kan endre kjøreegenskapene dramatisk, og det kreves godkjenning hvis du skal øke sporvidden med mer enn 15 mm totalt (7,5 mm på hver side). Ikke bruk mer penger på styling, kanskje med unntak av en diskret hekkspoiler. Soting klarer du selv, i alle fall på sidevinduene, hvis du er litt nøye. I det hele tatt er jeg enig med E.C. Har du ikke råd til senking, så bør du kanskje ikke bruke så mye penger på andre mods heller. Det er og blir en Golf 4. Spar heller til en heftigere bil. Ja, okei! Tror jeg holder til det rådet. Godt og billig råd Men spør igjen, noe annet farge på felgene? Lakk kan jeg få ganske billig, så det går fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Synes felgene var helt greie jeg, personlig hadde jeg ikke lagt noe arbeid i å endre fargen. Hva synes du selv da? Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Synes felgene var helt greie jeg, personlig hadde jeg ikke lagt noe arbeid i å endre fargen. Hva synes du selv da? Jeg kjøpte gull fordi jeg ville ha gull, men den ble kanskje litt for mørk, vetikke jeg.. Kanskje blir for mye med lysere gull farge. Her er bilde av bilen uten panserforlengeren: Hva syns dere: Endret 3. august 2015 av Myoxox Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Personlig liker jeg det bedre Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Personlig liker jeg det bedre Soting på rutene bak B-stolpen da? Tror du det blir pent på denne? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ja, svart på svart er pent. Synes jeg, i alle fall. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 skal man sote,så soter man siderutene foran også,ja det er ulovlig,men ser latterlig ut med kun soting bak Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 skal man sote,så soter man siderutene foran også,ja det er ulovlig,men ser latterlig ut med kun soting bak Hvorfor gjør det hvis det er ulovlig? Da får jeg sikkert bot? Og for sikkert også beskjed på EU om å ta det av? Da ble det plutselig dyr soting på bilen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå