Trond Olav Løkken Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Tall Ships Races - Kristiansand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Igjen fin serie om Tall Ship Race, og som vanlig fin utfyllende tekst. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 En flott serie igjen du viser fra Tall Ship Race. Også fin tekst til serien. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Flott bilde av snuten i farta. Politiet har vel et tidsskrift hvor dette burde gått rett hjem. Pass på at de ikke snapper det fra forumet mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Her velger jeg meg V2 som den mest ryddige av de tre versjonene. Blir båtsomt og trangt når alle småbåderne skal være med på ferden. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Takker for tilbakemeldinger! Det blir en del mylderbilder når man befinner i noe som påminner litt om utror under Lofotfiske, bare med den forskjell at her går trafikken i begge retninger, ettersom en del av fritidsflåten har fulgt "Sørlandet" og "Christian Radich" i tet, og iler tilbake fra startlinjen der ute, for å få med seg mest mulig av paraden. Ikke mange anledninger til å velge ut motiv og komponere, med andre ord. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 En fin serie Trond Olav Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Jøje meg for et mylder av båter. Vi hadde Tall Ship Race på besøk i Ålesund når jeg var på Cuba, jeg aner ikke hvordan det gikk..var helt utafor alt av kontakt med omverda. Fine bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Flotte bilder av store skip og små båter i et travelt farvann. Liker best v3. mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Stilige bilder fra TSR! Flott med informativ følgetekst! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg