AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har i veldig lang tid hatt kontakt med en mann. Jeg vet ikke helt hvor jeg har han lenger. I det siste så sier han: "prates senere.. hele tiden". Og nå sist jeg skrev med han så sa han at han var opptatt med jobbing fredag og lørdag, og at vi heller kunne meldes søndagen. Er dette et klart tegn på at fyren er uinteressert i kontakt med meg? Jeg har tenkt å spørre han om det nå når vi skal prates igjen. Jeg mener at hvis han var interessert i å ha kontakt med meg så ville han ha kunne sendt en melding både fredag og lørdag.. Anonymous poster hash: 981ce...2b2 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Slutt å sende han tekstmeldinger. Er han interessert vil han sende deg tekstmeldinger selv. La det gå noen uker. Sender han ikke melding får du date en ny person. 3 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Ikke noe å samle på iallefall..Kan være han har økonomiske problemer og jobber hver våkne time, eller han lyver og vil tilbringe tiden med noe andre/noe annet.Hvis han bare spiller pc så er det lettere å skylde på at han jobber eller er med familien etc. enn å si sannheten. Lenke til kommentar
Populært innlegg Rigmor Ortiz Skrevet 1. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. august 2015 Altså..det kan være jeg er helt på villspor her men...Hva om han...faktisk er veldig opptatt den fredagen og lørdagen? 13 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Altså..det kan være jeg er helt på villspor her men... Hva om han...faktisk er veldig opptatt den fredagen og lørdagen? Enten vil han tilbringe kvalitet tid med dataspill. Eller er så er han bare ute og fisker etter andre damer. Det er tross alt en hankjønn vi sikter til her. Er han interessert så vil han sende tekstmeldinger til henne. Endret 1. august 2015 av Rioter 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Herregud er det virkelig sånn at man må sende meldinger hver dag? Det er helt absurd i mine øyne og jeg ville ikke tenkt tanken en gang at noe var galt bare fordi man ikke skriver mld hver dag - i tillegg så sa han ifra. Greit man ikke trenger å åpne seg helt med en gang, men hvor kynisk går det egentlig an å bli? Endret 2. august 2015 av Everket 3 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Denne mannen sa i hvertfall i fra at han ikke ville sende meldinger de dagene pga jobb, verre hadde det vært hvis han ikke sa i fra, bare ble stille. Ingenting å bekymre seg for. 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Jeg mener at hvis han var interessert i å ha kontakt med meg så ville han ha kunne sendt en melding både fredag og lørdag.. Det mener du. Men mennesker er forskjellige, ofte er det også kjønnsforskjeller på det punktet. Mange menn finner det masete å måtte ha eller ta kontakt hver eneste dag. Endret 2. august 2015 av Vox_populi 4 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Jeg mener at hvis han var interessert i å ha kontakt med meg så ville han ha kunne sendt en melding både fredag og lørdag.. Det mener du. Men mennesker er forskjellige, ofte er det også kjønnsforskjeller på det punktet. Menge menn finner det masete å måtte ha eller ta kontakt hver eneste dag Enig i denne. Det kan være dette som er tilfelle. Endret 2. august 2015 av heartlife Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Hvis jeg dater noen er det uaktuelt å sende melding hver dag. Jeg sender kanskje en melding hver fjerde dag, eventuelt noen snaps. Det er kjedelig, uinteressant og litt plagsomt å sende meldinger egentlig. Må liksom avbryte det man gjør for å svare på meldinger som i verste fall er ganske overfladiske. Liker jeg noen møter jeg de heller på ekte. Det kan jo hende han egentlig er slik selv. Kanskje han ikke har behov for å holde kontakten over sms og lignende konstant for å opprettholde kjemi, spenning og interesse. Hvis dere har drevet på lenge kan det hende han slapper av litt mer og ikke mener at det er nødvendig å snakkes hver dag, men heller når dere møtes. Når var sist gang dere møttes, eventuelt sist gang han foreslo å møtes? Endret 3. august 2015 av Hannah00 3 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hvis det er snakk om én melding hver dag, er egentlig ikke det mye. Det gjøres også i et mangeårig ekteskap, hvis en er fra hverandre litt er det normalt å skrive en "Står til?"-melding i løpet av dagen. Med mindre en av partene har aversjon mot å skrive tekstmeldinger. Enkelte menn kan synes det er litt fomlete å kommunisere med tekstmeldinger, tror jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Det er lettere å være både blind og døv og gå helskinnet gjennom et minefelt enn å opprettholde kontakt med jenter. Noen ganger sier vi for mye, noen ganger for lite, noen ganger gale ting, noen ganger riktige ting, men ikke ofte nok. Gud bedre. 8 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hvis jeg dater noen er det uaktuelt å sende melding hver dag. Jeg sender kanskje en melding hver fjerde dag, eventuelt noen snaps. Det er kjedelig, uinteressant og litt plagsomt å sende meldinger egentlig. Må liksom avbryte det man gjør for å svare på meldinger som i verste fall er ganske overfladiske. Liker jeg noen møter jeg de heller på ekte. Det kan jo hende han egentlig er slik selv. Kanskje han ikke har behov for å holde kontakten over sms og lignende konstant for å opprettholde kjemi, spenning og interesse. Hvis dere har drevet på lenge kan det hende han slapper av litt mer og ikke mener at det er nødvendig å snakkes hver dag, men heller når dere møtes. Når var sist gang dere møttes, eventuelt sist gang han foreslå å møtes? Du er nok en av få og jeg liker det. Jenter bruker alt for mye tid på telefon og apps og dritt og lort, glaner på den jævla greia halve dagen. Bedre å bare dra og møte noen og evt tekste eller snakke med de mellom hvert møte etter behov. 3 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Det er lettere å være både blind og døv og gå helskinnet gjennom et minefelt enn å opprettholde kontakt med jenter. Noen ganger sier vi for mye, noen ganger for lite, noen ganger gale ting, noen ganger riktige ting, men ikke ofte nok. Gud bedre. er jeg enig i. Derfor gir jeg regelrett f*** i å prøve å mase og gnage meg innpå damer. og gjør andre ting i stedenfor. Venner og hobbyer er gode stikkord. Deilig, synes jeg. Så får det komme når det kommer. Endret 2. august 2015 av ragge_jz Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det er umulig for å si noe som helst om hvorfor han ikke vil tekste med deg i helga. Vi vet ikke noe om hvilket forhold dere har. Du sier du har hatt kontakt med han over lengre tid. Er dette kun på sms/facebook eller treffes dere utenom? Vi vet heller ingenting om hvilken type jobb han har. Min erfaring er at det å ha sms som hovedkanal for kommunikasjon over lengre tid er utrolig krevende og lite givende. Det blir en distraksjon og går utover kvaliteten på det du egentlig driver med. Enten det er jobb eller noe helt annet. Bruk tiden dere fysisk er med hverandre til å kommunisere. Ønsker du å ha lengre samtaler med han utenom dette så er mitt tips å ringe han. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Altså..det kan være jeg er helt på villspor her men... Hva om han...faktisk er veldig opptatt den fredagen og lørdagen? Enten vil han tilbringe kvalitet tid med dataspill. Eller er så er han bare ute og fisker etter andre damer. Det er tross alt en hankjønn vi sikter til her. Er han interessert så vil han sende tekstmeldinger til henne. Jeg vil tro at svaret ligger her! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Altså..det kan være jeg er helt på villspor her men... Hva om han...faktisk er veldig opptatt den fredagen og lørdagen? Enten vil han tilbringe kvalitet tid med dataspill. Eller er så er han bare ute og fisker etter andre damer. Det er tross alt en hankjønn vi sikter til her. Er han interessert så vil han sende tekstmeldinger til henne. Jeg vil tro at svaret ligger her! Eller så er han interessert, og bare vil gi en heads-up på hvorfor han kan bli vanskelig å få tak i på fredag og lørdag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg er en av de som synes meldeplikt og gnåling er en massiv turn off i et forhold, men folk er forskjellige på det området også. Nå vet jeg ikke hva motparten til ts driver med, men regner med ts gjør det, og sikkert kan summere selv hvorvidt motpart har en slik jobb hvor det å svare på meldinger etc. kan være vanskelig. Og motpart er kanskje litt som folk flest, sliten etter ha jobbet mange timer, får en melding, gjør noe annet og glemmer hele tlf. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Han sa fra at han var opptatt da. Kan eventuelt la være å skrive noe selv og så se når han tar kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå