Hjelp!!! Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Sitter her med ei dell maskin! Synst ikkje den bråker man kan høyre den! Det er ei dell dimension 4600! Det er ei kab.vifte strømforsyning og cpu vifte i dataen! Harddisken er stille det er ein seagate 80GB! Eg lurer på kor mange db dei viftene eg nemte er på? Er det ei boxed vifte på prossersoren? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Sjekke selv? Vi vet da vel ikke hva slags vifter det er du har. Et lite tips: Det går ann å avslutte setninger med punktum (.) istedet for forskjelloge utrop. (!?) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 På min dell var det ikke noe vifte på kjøleribba.. en trakt fra baksiden gikk ned til den ..med vifte såklart! men denne er temp-regulert så den bråkte ikke noe særlig egentlig Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jonas kor mange db trur du sånn ca at dell maskina di laga/lagde? Noken andre som vait sånn ca lydnivåe på ei dell maskin? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Den var ganske stillegående.. men jeg er vant til ganske mye lyd så ikke tro den er stille.. men viften kan du egentlig bare glemme i en dell pc, det som bråker er hd, og den bråker ikke lite! helt sinsykt hvor mye den rister og bråker :gretten: Lenke til kommentar
Choo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg hadde en Dell Dimension 4100 før, den bråkte nesten ikke, bare psu som laget litt lyd etter et år. Kan ikke si hvor mange desibel men.. det er ikke mye, dell pc'r bråker vanligvis ike mye. (Stasjonære) mvh André. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Rundt 19dba regner jeg med.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sjekke selv? Vi vet da vel ikke hva slags vifter det er du har. Et lite tips: Det går ann å avslutte setninger med punktum (.) istedet for forskjelloge utrop. (!?) Det går ann å lese reglene og. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Sjekke selv? Vi vet da vel ikke hva slags vifter det er du har. Et lite tips: Det går ann å avslutte setninger med punktum (.) istedet for forskjelloge utrop. (!?) Det går ann å lese reglene og. Beskylder du meg for ikke å følge reglene? Jeg ga et lite tips til hjelp!! om bruk av utropstegn, for at han skal bli tatt mer seriøs. Dette var ikke vondt ment, snarere tvert i mot. Spar meg for slike komentarer. Endret 14. november 2003 av Lungemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå