IngvaldNordland Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Riverwalk15 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Grafisk og pent dette Ingvald! Flott mikrokontrast sammen med lav fargemetning løfter inntrykket. mvh Jan Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Grafisk og pent dette Ingvald! Flott mikrokontrast sammen med lav fargemetning løfter inntrykket. mvh Jan Takker Jan. Jeg har ofte sett på at mange bilder blir ødelagt når man går for mye i fargetrøkk fella. Men det kommer også an på bildet. Kjekt å få ditt syn på bildet. mvh ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Akkurat her ville ikke sterk fargemetting ha gjort seg. Fint komponert med gode linjer. Sjøl hender det jeg konverterer til svarthvit og legger til litt gulbrun toning som jeg synes ofte kan være vel så bra som ren sorthvit. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Akkurat her ville ikke sterk fargemetting ha gjort seg. Fint komponert med gode linjer. Sjøl hender det jeg konverterer til svarthvit og legger til litt gulbrun toning som jeg synes ofte kan være vel så bra som ren sorthvit. Roar Mange takk Roar , merker meg et godt råd . mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg