Ratleto Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Takk for hyggelig treff i dag - som vanlig. Her kan vi legge ut bildene vi tok idag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Her er mine bilder fra idag. Ble mest fra mathallen, faktisk. Men først et med en kar med oppmerksomhetsbehov (aner ikke hvem karen er) Domen Blå og rosa Purple and pink by Tor Atle Kleven, on Flickr Wine bottles and more by Tor Atle Kleven, on Flickr Wine bottles by Tor Atle Kleven, on Flickr Endret 1. august 2015 av Ratleto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Takk for hyggelig treff. Ikke mange bilder på meg i dag - Det var for mye sol og for mye folk - Men en fantastisk strålende dag ellers…. 1. I Borggården 2. I Borggården 3. På Marinen 4. På Marinen 5. På Marinen 6. På Marinen 7. I Borggården 8. I Borggården 9. Matfestival Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) takk for hyggelig treff. det ble ikke så mange bilder denne gangen, men det var fin stemning og liv. tor atle: likte nr 4 (fint utsnitt), 5 og 9 (fint lys og perspektiv) randi: nr 1, 7 og 8 (din dokumentasjon på aktivitetene i borggården) noen av mine bilder: 1. pilegrimsboden 2. hvordan lage ild 3. kledd for anledningen 4. folkemusikk 5. skjell 6. matfestivalen - ladies in pink 7. shining 8. på vei til solsiden etter treffet.. Endret 10. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Flotte bilder. Morsomt at vi får til en del ulikt - interessante utsnitt hos Ratleto - likte spesielt Blå-rosa, og de røde toppene. Utrolig nydelige bilder,krøllx - spesielt nr.1 og 2. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Takk for en hyggelig fotowalk. 1 2 3 4 5 6 7 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Så flott Hagen- fine vinklinger - likte spesielt 1 - og folkeliv i 3 og 4 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Takk for lørdagen folkens, ble ikke så mange bilder på meg, men her er noen: Skygger Hjul Domen Mathallen Vinkart? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det var spesielt foto av Domen - stilig. Og bildene fra mathallen hadde fine fargetoner også. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 eivind: enig med randiA her, flott SH av domen og fin komposisjon. rambazamba: fin vinkel på bilde 4 med domen i bakgrunnen og fine linjer på nr 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå