AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hvordan er det med dere menn?. Jeg er dame så jeg kan snakke for meg. Jeg knytter bånd , blir eiesyk, og får følelser for den jeg har sex med. Gjør dere det samme? Anonymous poster hash: ec6d6...1ca Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Er ikke det ganske normalt da? Jeg har i hvertfall ikke sex med mennesker jeg ikke har følelser for. One night stands og friends with benefits var hvertfall mine eneste unntak, men da er det jo enighet mellom begge parter, at dere kun ønsker sex. Lenke til kommentar
RobbyV Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Dette her er helt naturlig. Ikke bekymre deg for det. Om dette er gjensidig blir noe annet, det er som regel her ting kan skjære seg, snakk gjerne med personen å prøv deg frem litt for å se om følelelsene er gjensidige også. Endret 1. august 2015 av RobbyV Lenke til kommentar
afterall Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Vel. Uten å google konkrete studier på dette vil jeg tro det er biologiske forskjeller mellom kjønnene her. Kvinner vil kanskje oftere knytte seg ved sex, mens menn gjør dette i mindre grad? Sånn fra naturens side med tanke på artens overlevelse gir dette noe mening hvertfall. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Njah, det kommer an på settingen. Jeg forbinder i utgangspunktet ikke sex med noe mer, men samtidig har nesten alle forhold jeg har vært i begynt med sex for så å utvikle seg til noe mer. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ja, alltid. Jeg tilhører en sekt, der sex utenfor ekteskap er forbudt. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ikke for min del. Mann, 24. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ikke for min del. Mann, 24. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg kan få følelser for hun jeg har sex med hvis hun er ei bra dame. Dette er nok hovedsakelig fordi jeg tilbringer tid med henne og ikke på grunn av sexen. I et ekstremt disiplinært puleforhold hvor du kom, dere pulte og du dro, tviler jeg på at mange, hverken kvinner eller menn hadde utviklet følelser for den andre parten. "Problemet" er at dette fort ikke blir normalen. Det vil alltid være prating og kanskje litt kosing og spooning etter sexen. Det er her følelsene dukker opp. 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ja. Dame, 23. Men er ikke overbevist om at det nødvendigvis er sex -> følelser som er årsak -> virkning. Tror heller det er det at jeg har bare lyst til å ha (gjentatt) sex med noen hvis jeg faktisk liker vedkommende, og så blir den initielle likingen forsterket av kosehormon og intimitet som oppstår under sex. Fra min erfaring er i midertid jeg som dame mer utsatt for dette enn menn. Det ser også ut til at hvis jeg møter noen og vi liker hverandre litt, og vi begynner å ligge med hverandre, så blir jeg mer og mer into vedkommende mens han etterhvert mister interessen. Mens hvis jeg velger å ikke ligge med vedkommende, blir han bare mer interessert (en stund, før han gir opp). Hadde ikke lyst til å tro at denne grunnleggende klisjeen er sann, men ut ifra mine erfaringer ser det sånn ut. (Og jeg er følgelig evig singel). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Ja. Dame, 23. Men er ikke overbevist om at det nødvendigvis er sex -> følelser som er årsak -> virkning. Tror heller det er det at jeg har bare lyst til å ha (gjentatt) sex med noen hvis jeg faktisk liker vedkommende, og så blir den initielle likingen forsterket av kosehormon og intimitet som oppstår under sex. Fra min erfaring er i midertid jeg som dame mer utsatt for dette enn menn. Det ser også ut til at hvis jeg møter noen og vi liker hverandre litt, og vi begynner å ligge med hverandre, så blir jeg mer og mer into vedkommende mens han etterhvert mister interessen. Mens hvis jeg velger å ikke ligge med vedkommende, blir han bare mer interessert (en stund, før han gir opp). Hadde ikke lyst til å tro at denne grunnleggende klisjeen er sann, men ut ifra mine erfaringer ser det sånn ut. (Og jeg er følgelig evig singel). Har det på lik måte. Hvis jeg gjør meg kostbar, så maser fyren om å møtes. Hvis han og jeg har sex blir jeg helt galen etter han etterpå å begynner å mase på han. Jeg føler bånd etter sexen. Men da er det gjerne han som trekker seg tilbake. Og trekker jeg meg tilbake så begynner han å mase. Men finner meg aldri en som vil mer enn sex ser det ut til ( evig singel her og) Anonymous poster hash: ec6d6...1ca Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Har det på lik måte. Hvis jeg gjør meg kostbar, så maser fyren om å møtes. Hvis han og jeg har sex blir jeg helt galen etter han etterpå å begynner å mase på han. Jeg føler bånd etter sexen. Men da er det gjerne han som trekker seg tilbake. Og trekker jeg meg tilbake så begynner han å mase. Men finner meg aldri en som vil mer enn sex ser det ut til ( evig singel her og) Anonymous poster hash: ec6d6...1ca Jeg tror jeg ser en sammenheng mellom de to tingene jeg har uthevet. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 @TS: Som regel ikke. Men så pleier jeg sjeldent å få veldig sterke følelser for folk uansett. (...)Hadde ikke lyst til å tro at denne grunnleggende klisjeen er sann, men ut ifra mine erfaringer ser det sånn ut. (Og jeg er følgelig evig singel). Hah, fra den andre siden så kan dette støttes! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Sex har liten påvirkning på mine følelser, når hun baker kake derimot...veien til en manns hjerte går gjennom magen. Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 jeg syns dere jenter er helt forferdelige. Dere må da klare å holde sex og elskov separert. Norske jenter er de dummeste jentene som noen sinne har vandret på jorden. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Noen ganger hater jeg meg selv, men som oftest ikke. Det er stort sett one night stands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg