Phinex Skrevet 31. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2015 Noen som har funnet en løsning på å få opp forhåndsvisning av bilder i filutforsker? Fryktelig tungvint å ikke få dette opp... Bildene mine blir bare slik som dette: Jeg vil gjerne at dem skal vise bildene uten at jeg må gå inn på dem. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. august 2015 Rapporter Del Skrevet 1. august 2015 Hvilken mappe ligger bildene i? Jeg ser alle filene har et lite blått ikon nede til venstre, som for meg indikerer at de ikke er synket (holder på å synke) med en skyløsning...? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. august 2015 Rapporter Del Skrevet 1. august 2015 Det virker rett "out of the box" det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. august 2015 Rapporter Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Da var det vel ikke så viktig, siden TS ikke har svart på spørsmålet til Pey'J Endret 1. august 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 1. august 2015 Rapporter Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Mulig du må bytte standardprogram for bilde-filer, standard ved ny Win10 installering er ''Windows Photo'' eller noe slikt. Mulig de ikke støtter forhåndsvisning når bildene er satt til å bruke det som standardprogram. Høyreklikk på en bildefil, ''åpne som''/''open with'' og velg Windows Photo Viewer som standard-program. Endret 1. august 2015 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. august 2015 Rapporter Del Skrevet 1. august 2015 Mulig du må bytte standardprogram for bilde-filer, standard ved ny Win10 installering er ''Windows Photo'' eller noe slikt. Mulig de ikke støtter forhåndsvisning når bildene er satt til å bruke det som standardprogram. Høyreklikk på en bildefil, ''åpne som''/''open with'' og velg Windows Photo Viewer som standard-program. Så du mitt svar eller? Det er en helt ren Win10 installasjon, ingen innstillinger er endret, og som du ser, viser den bilder som bare det. Jeg tror Pey`j var inne på noe, ser ut som om han ser i en Ondedrive eller DropBox mappe, og at filene ikke er synkronisert inn enda. (ser du de små blå ikonene nede i venstre hjørne av hver fil?, ser du at det er et nedlastnings symbol?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå