Jan Høydal Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Aurlandsfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Vakkert er det, flott med lyset. En kunne testet ut kutt både oppe og nede, sett hva det gjør med bildet også. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Vakkert er det, flott med lyset. En kunne testet ut kutt både oppe og nede, sett hva det gjør med bildet også. Takker Helene, Ja, jeg var inne på tanken og har derfor lagt ved en V2 nå, men var redd for å klusse for mye med kjegleformen på himmel og tilsvarende på refleksene i sjøen - men helt klart et fornuftig potensiale som jeg ser kan fungere bedre. mvh Jan Endret 1. august 2015 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Flott bilde dette også, Jan! Fint med lyset innover der omkranset av mørke fjell. Og skyene var flotte også.. (V2 ble vel best, tror jeg). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Lys og linjer tilført skyer, fjell og vann - kan som her, bli svært bra saker mvh Ibn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Flotte bilder hvor V1 er min favoritt. Fine farger/lys, god skarphet samt en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Et majestetisk landskap du viser her og litt ulikt fra dine andre bilder! Flott!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Flott landskapsbilde hvor særlig skyformasjonene skaper dynamikk i bildet. V2 for meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Takker dere alle for tilbakemeldingene. Dette var ikke all verdens bilde i mine egne øyne, men artig dette med å reflektere litt over hvordan lyset påvirker det fotografiske. mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Her holder jeg en knapp på V2 der jeg i tillegg til formatet også synes lyset blir best. Kanskje kunne du tatt enda en drøy cm oppe. men da er det vel smaken og baken som begynner å blande seg borti. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Smellvakkert bilde av norsk juvel! Likte dramatikken i bildet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg