-Teddy- Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hei! Jeg har en Surface, og valgte å oppgradere til Windows 10 fra Windows 8.1. Jeg ser nå at det nye Windows 10 overhodet ikke er like godt egnet på en tablet som Windows 8.1, og ønsker å downgrade igjen. Hvis jeg skulle angre meg senere, eller Win10 skulle bli mer tabletvennlig senere, er det mulig å oppgradere til Win10 igjen senere? Forøvrig, i tilfelle dere har noen tips: - Jeg liker ikke at nettleseren ikke er automatisk fullscreen. - Jeg kan ikke lenger bruke gestures for å gå fram og tilbake i nettleseren. - Kan ikke bruke gestures for å vise titlebar og faner på en enkel måte i nettleseren slik som i Win8, om den er i fullscreen. Tror derimot Win10 blir fantastisk på arbeidsstasjonen min. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Har du først oppgradert, har du muligheten til å legge inn Win10 når som helst i levetiden av enheten, og fortsatt bli aktivert. Så ingen grunn til å oppgradere, bare ta en clean intall fra en minnepenn eller noe slikt. Selvsagt kan du oppgradere også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå