Gå til innhold

Knust skjerm iPhone 5 - hvordan hente ut bilder m.m.?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mobilen har knust skjerm men funker fortsatt. Det jeg vil er å få ta backup av mobilen, screen mirroring eller mulighet til å hente ut det som er på den uten å bruke skjermen. Har sett litt rundt men det virker som det er ganske vanskelig å få til noe, om jeg så ikke får mobilen til å svare. 

Hva er det du vil ta backup av som du ikke får gjort gjennom sync med iTunes?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mobilen har knust skjerm men funker fortsatt. Det jeg vil er å få ta backup av mobilen, screen mirroring eller mulighet til å hente ut det som er på den uten å bruke skjermen. Har sett litt rundt men det virker som det er ganske vanskelig å få til noe, om jeg så ikke får mobilen til å svare. 

Hva er det du vil ta backup av som du ikke får gjort gjennom sync med iTunes?

Får ikke synca når skjermen er knust

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke. Har du koblet til en PC med USB fra mobil til PC-en din? Dette skal gå selv om skjermen er knust.

Er litt usikker på hvordan du skal bruke mirroring til å få ut bildene fra telefonen din. Det beste er vel å koble mobilen til en PC og deretter hente ut informasjonen du trenger derfra.

Endret av Dysfunctional
Skrivefeil
Lenke til kommentar

Dysfunctional: Tipper telefonen er låst med kode, og PC-en krever at man låser opp telefonen før den får tilgang til å kopiere ut innholdet, noe han ikke får gjort fordi skjermen ikke virker. 

deaf: Har både digitizer & lcd gått, eller virker en av delene? Med andre ord, har du enten bilde eller at den reagerer på touch? 

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dysfunctional: Tipper telefonen er låst med kode, og PC-en krever at man låser opp telefonen før den får tilgang til å kopiere ut innholdet, noe han ikke får gjort fordi skjermen ikke virker. 

deaf: Har både digitizer & lcd gått, eller virker en av delene? Med andre ord, har du enten bilde eller at den reagerer på touch? 

Det er jeg usikker på, men utifra hvordan den ser ut så tviler jeg sterkt på det

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke. Har du koblet til en PC med USB fra mobil til PC-en din? Dette skal gå selv om skjermen er knust.

Er litt usikker på hvordan du skal bruke mirroring til å få ut bildene fra telefonen din. Det beste er vel å koble mobilen til en PC og deretter hente ut informasjonen du trenger derfra.

Jeg får ikke tilgang uten å taste inn koden som er satt på mobilen

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...