Ovidia2 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Nostalgitripp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Kult Tove! Tusen takk Fredrik! Så hyggelig at du likte det ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hei Tove! Stilig bilde, men skulle gjerne hatt med hele hodet, men det lot seg nok ikke gjøre. Likte begge versjonene. 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Faktisk fargeversjonen som falt best i smak hos meg denne gang. Lekkert gjennomført! mvh Jan 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Et bilde som fikk tankene ovre på andre tider. Likte det lette anstrøket av farger som du har i h. versjonen. En fin nerve i bildet. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Her kommer jeg med Cadillac, og så kommer du med en gammal Opel Rekord og bare topper hele greia...... Flott stemning i bildet og et fint nostalgisk preg. Komp og perspektiv sitter som et skudd. Så bra dette, og inspirerende for oss andre hvor flott du kan presentere motiv. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Hjertelig tusen takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene!! Koselig at dere likte det Hilsesn Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 De øvrige kommentarer tiltredes. Holder en liten knapp på sv/hv-versjonen her. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ja, smaken er forskjellig. Jeg velger svarthvit'n. Roar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Blir ofte gjentakelser i kommentarene mine rundt bildene dine, Tove. Har vært ute en stund, og kom nå tilbake for å vise datteren min siden, og da falt øynene mine rett på ditt bilde, som jeg umiddelbart sa at "dette må være Tove!" Bildene dine er så behagelige, men samtidig så spennende å se på. Til de grader inspirerende... med et lite sukk - siden de henger veldig høyt ;-) 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Hjertelig takk for de hyggelige kommentarene fra dere også Ragnar, Roar og Gro!! Satte stor pris på det Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg