Raha Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Erfaringsdeling rundt denne telefonen. Endret 1. august 2015 av Raha Lenke til kommentar
Raha Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Denne telefonen trenger en egen tråd hvor vi kan diskutere og dele erfaringer. Så kom igjen folkens Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hva med å faktisk lage en skikkelig første post med info og bilder av telefon du kan ikke bare sarte en tråd for å starte den og skrive diskuter telefonen. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Nydelig telefon. Hatt den siden releasedagen og ingen problemer hittil. Har ikke merket noe særlig til at den blir så varm heller. Batteritiden er noe dårligere enn på Z3. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Fikk en i kopper farge på jobb og den er nydelig , fin reserve/jobbtelefon mot min personlige Lg G4 skinn som jeg virkelig elsker :-) Hadde z1 og z2 og hadde bare gode erfaringer med de og Ser den kjører android 5.02 mens jeg bruker 5.1 på Lg`en Lenke til kommentar
Raha Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Nå er tråden startet så får det øvrige komme etterhvert.. Jeg synest det er ok å få igang noe rundt z3+. Nå er det litt posting her og der.. Hvis du vil gjøre noe med det får du bare starte en ny.. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Har hatt Z3+ i 2-3 uker. Idag knuste frontglasset etter en liten tur i asfalten fra en halv meter. Touch fungerer heller ikke lenger... Skjøre saker. Noen som vet pris for å bytte frontglass? Har dessverre ikke mobilforsikring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Fortsettes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1626078&page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg