-kga- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg skal se Ringenes herre maraton framvisning fra 16 november kl. 1700 til 17 november kl. 0300. Der vises først del 1 Ringens brorskap så del 2 To tårn og til slutt del 3 Atter en konge Måtte bare si det!!! :!: Mohahahaha Kommer til å være trøtt på skolen dagen etter da, men det er det vert!!! Jeg bare Ringenes herre :!: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 DU kommer til å bli trøtt? He, mandags morgen kl 8. stiller jeg meg i kø utfor oslo spektrum, for å få en god plass til når showet begynner, å alle de spesielle gjestene kommer. Så da tirsdag klokken 8 flyr jeg hjem igjen, for å dra ned i kø til ringenes herre-maratonet som begynner kl 5. Ringenes Herre non-stop i to daga, bare avbutt av en damn flytur :/ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Den 15.des blir det ikke mye søvn, er vel hjemme etter 01.00 en gang og skal opp kl.06.00. Da kommer jeg til å være trøtt på jobb btw. Håper jeg møter Deg! på førpremieren til Atter en Konge 15 desember i Oslo Spektrum! I'll be there Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ja, vi burde arrangere at alle gamer.no folka som skal dit møtes eller no, stå å vente på at det skal starte sammen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ja, vi burde arrangere at alle gamer.no folka som skal dit møtes eller no, stå å vente på at det skal starte sammen hadde det ikke passet å paste det på gamer forumet da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ja, vi burde arrangere at alle gamer.no folka som skal dit møtes eller no, stå å vente på at det skal starte sammen Det hadde blitt en koslig gjeng sikkert..Folk som klapper og roper når de ser gandalv leke med staven, og som roper "lol", "eid" osv.... nei takk! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Drøyer til romjula jeg :-) Sitte fra kl. 17.00 til 03.00 blir bare for kjipt. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Drøyer til romjula jeg :-) Sitte fra kl. 17.00 til 03.00 blir bare for kjipt. ææææ..... vik fra meg, lukt på lit hvitløk, eller gå ut i sola. Måtte pesten ta deg. Du kan da ikke mene at det er kipt og sitte og se på Ringenes herrre filmanne, de er jo helt KONGE. Kunne vart lenger for min del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Støtter meg til de som synes man skal gå på kino for å se på Filmen, ikke gå på konsert med 500 fjortiser og blodfans som roper og klapper og skriker hver gang Gandalf rister på staven sin, eller Saruman sier noe skikkelig ondt. Var på Matrix Revolutions dagen etter premiæren, og da satt det 5 småunger i setene foran oss som MÅTTE klappe og rope hele tida. Holdt på å denge dem i bakhodet! De MÅ liksom gjøre det, fordi de har sett at sånn gjør de på verdenspremiærer i New York på TV og internett. Arg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Enig... hater sånne folk som prater gjennom hele filmen. Jeg liker egentlig og se film hjemme best, skulle bare hat en prosjektor. På kino er det altid mobil lyder, knitring i pappir og folk som snakker. Håper at det ikke er altfor mange fjortisser som skal se den maraton framvisninga. Når jeg så Patrioten for en stund siden så var vi kunn 4 stykk i en sal for over 500 Det var jeg og to kompisser + en gammal mann på 60++. Han var en sinna tagg, var vel kanskje ike så rart, vi bråka litt men bare i starten, jeg var en del yngere da. EDIT: Trur de gikk i kraftig minus på den framvisninga av patrioten etter den framvisninga blei den flytta ned på en mindre sal da. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Åh, ikke minn meg på kino nå igjen. Er så lei av uflaksen min, SKAL jo alltid få en sånn j*vla langbein framfor meg. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 <flame>LOTR suxx, Matrix ROXX</flame> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå