Sundt Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Skal også til Bodø! Gleder meg utrolig til skolestart Bakgrunnen for valget er nok nærheten til fjell og gode skimuligheter (randonee) når den tid kommer. Flere som går topptur kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Hei! Jeg er på ventelistenummer 1.Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Endret 19. juli 2016 av Slettet+513 Lenke til kommentar
0123 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Hei! Er det ei jente som skal i bodø her inne som har lyst til å leie leilighet med meg(jente 23 år)? Send meg gjerne melding Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Skal også til Bodø! Gleder meg utrolig til skolestart Bakgrunnen for valget er nok nærheten til fjell og gode skimuligheter (randonee) når den tid kommer. Flere som går topptur kanskje? Bra valg! Du skal være fornøyd med valg av studiested. Bodø er en unik mulighet til å gå toppturer, med utsikt mot lofoten osv. Jeg vet at det er flere som har vært på toppturer med ski på vinteren, de har reist rundt i hele området for å få med seg det meste. Du finner nok noen som er interessert i både ski og toppturer. Lenke til kommentar
TippPåTå Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Skal også til Bodø! Gleder meg utrolig til skolestart Bakgrunnen for valget er nok nærheten til fjell og gode skimuligheter (randonee) når den tid kommer. Flere som går topptur kanskje? Bra valg! Du skal være fornøyd med valg av studiested. Bodø er en unik mulighet til å gå toppturer, med utsikt mot lofoten osv. Jeg vet at det er flere som har vært på toppturer med ski på vinteren, de har reist rundt i hele området for å få med seg det meste. Du finner nok noen som er interessert i både ski og toppturer. Og nå med pokemon GO blir det sikkert noen som bil bli med på tur også Lenke til kommentar
JohnXDoe Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei! Jeg er på ventelistenummer 1. Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Ifølge SO vil du ikke få tilbudt studieplass før den 26 uansett, men usikker på om det står 0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei! Jeg er på ventelistenummer 1. Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Ifølge SO vil du ikke få tilbudt studieplass før den 26 uansett, men usikker på om det står 0. Takk for svar, satser på det endrer seg til 26. da Lenke til kommentar
JohnXDoe Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei! Jeg er på ventelistenummer 1. Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Ifølge SO vil du ikke få tilbudt studieplass før den 26 uansett, men usikker på om det står 0. Takk for svar, satser på det endrer seg til 26. da Er du inne nå? Ser jeg er gått med en plass Lenke til kommentar
JohnXDoe Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei! Jeg er på ventelistenummer 1. Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Ifølge SO vil du ikke få tilbudt studieplass før den 26 uansett, men usikker på om det står 0. Takk for svar, satser på det endrer seg til 26. da Er du inne nå? Ser jeg er gått med en plass Ned *. Står det 0 eller noe? Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei! Jeg er på ventelistenummer 1. Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Ifølge SO vil du ikke få tilbudt studieplass før den 26 uansett, men usikker på om det står 0.Takk for svar, satser på det endrer seg til 26. da Er du inne nå? Ser jeg er gått med en plassNed *. Står det 0 eller noe? Jeg er også på venteliste i Bodø, har ikke rykket opp eller ned :-( Lenke til kommentar
Orfus Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Noen som har rykket frem på venteliste? Er fortsatt nr 20 i Kongsvinger, så begynner å tro at veldig få takker nei i år :S Men blir nok supert i Bodø, selv om venner og kjære er langt unna! Har skaffet meg leilighet i Trollmyra og reiser til Bodø rundt 19-20.aug. Noen flere som reiser opp dit da? Skal fly fra Oslo og er fra Vestlandet. Har rykket opp fra 32. til 30. i Oslo. Per nå blir det da Kongsvinger på meg Skal til kongsvinger selv Har hørt masse bra om skolen og det tette studentmiljøet. Jakter bolig da det ser ut som SiO ikke har flere ledige, men det går som det går. I worst case etter privat market, kjøper jeg campingvogn og koser meg ^^ Det er en meget bra skole og et veldig bra sted å studere. Du kommer til å få et fantastisk år i Vinger! Lenke til kommentar
TippPåTå Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Noen som har rykket frem på venteliste? Er fortsatt nr 20 i Kongsvinger, så begynner å tro at veldig få takker nei i år :S Men blir nok supert i Bodø, selv om venner og kjære er langt unna! Har skaffet meg leilighet i Trollmyra og reiser til Bodø rundt 19-20.aug. Noen flere som reiser opp dit da? Skal fly fra Oslo og er fra Vestlandet. Har rykket opp fra 32. til 30. i Oslo. Per nå blir det da Kongsvinger på meg Skal til kongsvinger selv Har hørt masse bra om skolen og det tette studentmiljøet. Jakter bolig da det ser ut som SiO ikke har flere ledige, men det går som det går. I worst case etter privat market, kjøper jeg campingvogn og koser meg ^^ Det er en meget bra skole og et veldig bra sted å studere. Du kommer til å få et fantastisk år i Vinger! Endte opp med et kjempefint rom med egen terrasse i bofelleskap ca 5 km fra skolen Blir helt fantastisk, nå gjenstår bare pensum Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Noen som har rykket frem på venteliste? Er fortsatt nr 20 i Kongsvinger, så begynner å tro at veldig få takker nei i år :S Men blir nok supert i Bodø, selv om venner og kjære er langt unna! Har skaffet meg leilighet i Trollmyra og reiser til Bodø rundt 19-20.aug. Noen flere som reiser opp dit da? Skal fly fra Oslo og er fra Vestlandet. Har rykket opp fra 32. til 30. i Oslo. Per nå blir det da Kongsvinger på meg Skal til kongsvinger selv Har hørt masse bra om skolen og det tette studentmiljøet. Jakter bolig da det ser ut som SiO ikke har flere ledige, men det går som det går. I worst case etter privat market, kjøper jeg campingvogn og koser meg ^^ Det er en meget bra skole og et veldig bra sted å studere. Du kommer til å få et fantastisk år i Vinger! Endte opp med et kjempefint rom med egen terrasse i bofelleskap ca 5 km fra skolen Blir helt fantastisk, nå gjenstår bare pensum Ikke stress med pensum nå. Ta ferie med god samvittighet, det blir nok av lesing fremover:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei! Jeg er på ventelistenummer 1. Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Ifølge SO vil du ikke få tilbudt studieplass før den 26 uansett, men usikker på om det står 0.Takk for svar, satser på det endrer seg til 26. da Er du inne nå? Ser jeg er gått med en plassNed *. Står det 0 eller noe?Jeg er også på venteliste i Bodø, har ikke rykket opp eller ned :-( Jeg har hverken rykket frem eller tilbake. Står ventelistenummer 1. Sjekka 21.35, 20.07.16.. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Dette er alt jeg har å si for nå. Lenke til kommentar
Smashers Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Dette er alt jeg har å si for nå. Hvor kom du inn? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Jeg vil helst ikke si det. Endret 20. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
JohnXDoe Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Hei! Jeg er på ventelistenummer 1. Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Ifølge SO vil du ikke få tilbudt studieplass før den 26 uansett, men usikker på om det står 0.Takk for svar, satser på det endrer seg til 26. da Er du inne nå? Ser jeg er gått med en plassNed *. Står det 0 eller noe?Jeg er også på venteliste i Bodø, har ikke rykket opp eller ned :-( Jeg har hverken rykket frem eller tilbake. Står ventelistenummer 1. Sjekka 21.35, 20.07.16.. Merkelig, kanskje det bare var noen som ikke ville stå på venteliste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Hei! Jeg er på ventelistenummer 1. Hva vil det stå på ventelisteplass nummer 1. dersom du rykker frem til å komme inn? Vil det da stå noe annet enn 1. på ventelisten eventuelt før 26.07.16? Eller vil det f.eks. stå "0"? eller "tilbudt studieplass"? Ifølge SO vil du ikke få tilbudt studieplass før den 26 uansett, men usikker på om det står 0.Takk for svar, satser på det endrer seg til 26. da Er du inne nå? Ser jeg er gått med en plassNed *. Står det 0 eller noe?Jeg er også på venteliste i Bodø, har ikke rykket opp eller ned :-(Jeg har hverken rykket frem eller tilbake. Står ventelistenummer 1. Sjekka 21.35, 20.07.16..Merkelig, kanskje det bare var noen som ikke ville stå på venteliste Oppdaterte seg i dag, rykka frem på alle, fortsatt nummer 1. på ventelisten i Bodø.. Lenke til kommentar
matta95 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Jeg har kommet inn i Kongsvinger og vurderer sterkt å pendle fra Oslo Leker med tanken om å gå til innkjøp av en el-bil. Er det noen som kunne tenke seg å leie fast plass i bilen? En løsning som blir billig og bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg