Gjest Slettet+513 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Er på ventelisteplass i Bodø som nr. 25... Liten tro på å komme inn, og utrulig kjipt at jeg bomma med 0.1.. (hadde 46.6, mens snittet var 46.7) #skuffet Whaaaat?!?Jeg har 46.7 og er på venteplass nummer 1! :o dette er for sykt #noonecanhitashardaslife #lifewillkickyoudownandkeepyoutherepermantlyifyouletit! #motivasjontilåprøveigjen Endret 17. juli 2016 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Havnet jaggu på venteliste nummer 1 i Bodø.. Hva mener de med setningen i bunn når du skal svare på ventelisteplassen i SO? Denne har vi da vel levert tidligere? fristen var vel 1.juli? :-) Politiattest Du har fått tilbud om studieplass eller venteliste på et studie som krever politiattest. Når du ber om politiattest må du levere tilbudsbrevet sammen med kvitteringen på at du har takket ja til tilbudet. Du finner mer informasjon i tilbudsbrevet ditt. Jeg forstår kravet om politiattest Gode muligheter for at du kommer inn. Ha litt is i magen:) Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Er på ventelisteplass i Bodø som nr. 25... Liten tro på å komme inn, og utrulig kjipt at jeg bomma med 0.1.. (hadde 46.6, mens snittet var 46.7) #skuffet Whaaaat?!?Jeg har 46.7 og er på venteplass nummer 1! :o dette er for sykt #noonecanhitashardaslife #lifewillkickyoudownandkeepyoutherepermantlyifyouletit! #motivasjontilåprøveigjen Føler med deg, jeg har også 46,6.... Så jævlig close :-( Endret 17. juli 2016 av Brg1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Havnet jaggu på venteliste nummer 1 i Bodø.. Hva mener de med setningen i bunn når du skal svare på ventelisteplassen i SO? Denne har vi da vel levert tidligere? fristen var vel 1.juli? :-) Politiattest Du har fått tilbud om studieplass eller venteliste på et studie som krever politiattest. Når du ber om politiattest må du levere tilbudsbrevet sammen med kvitteringen på at du har takket ja til tilbudet. Du finner mer informasjon i tilbudsbrevet ditt. Jeg forstår kravet om politiattest Gode muligheter for at du kommer inn. Ha litt is i magen:) Krysset alt jeg har!? men med disse økningene i snittet osv, tar jeg ingenting forgitt lengre.. Var skråsikker på at snittet skulle holde. Så blir ikke overrasket lengre ?? Lenke til kommentar
jejøø Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Skulle ikke jeg hatt 48 poeng her? Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Skulle ikke jeg hatt 48 poeng her? Du kan ikke få mer enn 2 tilleggspoeng. Man får poeng enten for fullført folkehøgskole, militærtjeneste, siviltjeneste eller høyere utdanning. Så 2 poeng, selv om man har både høyere utdanning og militærtjeneste. Lenke til kommentar
Eros25 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Ble førstevalget mitt Stavern her! Gleder meg veldig ? Vil også gjerne møte/ komme i preik med andre som skal til Stavern ? Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Gratulerer alle sammen! Ventelisteplass f.o.m. 10 og nedover burde ha veldig gode sjanser for plass. Lenke til kommentar
Eros25 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Samme her, skal selv til Stavern, så hadde vært hyggelig å bli kjent med andre som skal dit? Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Samme her, skal selv til Stavern, så hadde vært hyggelig å bli kjent med andre som skal dit? Absolutt! Jeg holder til i Bergen frem til siste uken før skolen begynner. Går jo an å treffes i Stavern hvis folk flytter bort litt før skolestart Lenke til kommentar
Dingdingling Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hei! Trenger råd angående bolig i Bodø, tips? Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hei! Trenger råd angående bolig i Bodø, tips? Finn.no Hybel.no Private utleiegrupper på facebook :-) Lenke til kommentar
Eros25 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Samme her, skal selv til Stavern, så hadde vært hyggelig å bli kjent med andre som skal dit?Absolutt! Jeg holder til i Bergen frem til siste uken før skolen begynner. Går jo an å treffes i Stavern hvis folk flytter bort litt før skolestart Lenke til kommentar
Eros25 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Absolutt! Flytter trolig til Stavern (fra Bergen faktisk) uken før skolestart, så det må gå an å få til noe:) Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Absolutt! Flytter trolig til Stavern (fra Bergen faktisk) uken før skolestart, så det må gå an å få til noe:) Fra Bergen faktisk! Da går det jo gjerne an å preikes litt underveis da og evt treffes kjekt å kjenne litt til nooen man skal begynne på skole med jeg kjenner ingen fra før som skal begynne der! Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Takk for svar. Tror også det er snakk om gruppedelen, var nok ikke så delaktig der. Godt å høre at andre har fått gjennomslag på klagen, det gir meg litt mer motivasjon! Du vet selv at du ikke var så delaktig? Var det noen spesiell grunn til at du ikke prøvde å være mer delaktig under oppgaven? Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Er det 26. juli man får vite om man rykker opp på ventelisten, eller kan man vite det tidligere? Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Er det 26. juli man får vite om man rykker opp på ventelisten, eller kan man vite det tidligere? Lenke til kommentar
archipell Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Kom meg inn i Bodø da hadde 4,8 og med militæret hadde jeg 5 i karakter..men sto at jeg hadde 54 poeng, klager ikke, bare nysgjerrig! gleder meg til å møte dere andre som kom inn, og lykke til videre til resten ! Lenke til kommentar
E Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Ligger som nr 45 på venteliste på phs i bodø :S snittet mitt er på 46,4. Kjipt! Får bare vente å se om jeg er heldig å får plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg