Robustus Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Sjekk fortløpende! Jeg fikk svar nå, da blir det Oslo til høsten Lenke til kommentar
dkzx Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Fått svar! kom inn i Bodø, snitte der ligger på 46,7 Lenke til kommentar
andypandy007 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Da er jeg på ventelisteplass i Kongsvinger og fått studieplass i Bodø! Vet ikke hvordan jeg skal reagere.. Er på plass nr 20 i Kongsvinger. Tror dere at jeg har mulighet å komme inn? Lenke til kommentar
SK10 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Ble Oslo på meg! ? Gratulerer til dere andre som har fått svar. Lenke til kommentar
jejøø Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Har 46,0 poeng, venteliste nr 94 i Bodø. Har jeg noe som helst sjanse til å komme inn der frem til studiestart tror dere? Eller er løpet kjørt? Endret 17. juli 2016 av jejøø Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Fikk førstevalget mitt - veldig overrasket. Gratulerer til alle som har fått positivt svar! Lenke til kommentar
PHS2016 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Da er jeg på ventelisteplass i Kongsvinger og fått studieplass i Bodø! Vet ikke hvordan jeg skal reagere.. Er på plass nr 20 i Kongsvinger. Tror dere at jeg har mulighet å komme inn? Bør være en mulighet. Du må tenke slik at de fleste som søker PHS har alle skolene på listen. Så når noen bortfaller fra Stavern og Oslo, så er det sannsynligvis folk som har plass i Kongsvinger som "forsvinner" til de andre skolene. Ergo mange plasser kan bli frigjort. Men dette er kun spekulasjon! Lykke til Lenke til kommentar
JohnXDoe Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Da er jeg på ventelisteplass i Kongsvinger og fått studieplass i Bodø! Vet ikke hvordan jeg skal reagere.. Er på plass nr 20 i Kongsvinger. Tror dere at jeg har mulighet å komme inn? Bør være en mulighet. Du må tenke slik at de fleste som søker PHS har alle skolene på listen. Så når noen bortfaller fra Stavern og Oslo, så er det sannsynligvis folk som har plass i Kongsvinger som "forsvinner" til de andre skolene. Ergo mange plasser kan bli frigjort. Men dette er kun spekulasjon!Lykke til Som Nr 20 har du en ganske god mulighet ja Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Da er jeg på ventelisteplass i Kongsvinger og fått studieplass i Bodø! Vet ikke hvordan jeg skal reagere.. Er på plass nr 20 i Kongsvinger. Tror dere at jeg har mulighet å komme inn? Bør være en mulighet. Du må tenke slik at de fleste som søker PHS har alle skolene på listen. Så når noen bortfaller fra Stavern og Oslo, så er det sannsynligvis folk som har plass i Kongsvinger som "forsvinner" til de andre skolene. Ergo mange plasser kan bli frigjort. Men dette er kun spekulasjon!Lykke til Som Nr 20 har du en ganske god mulighet ja Håper du kommer inn i Kongsvinger. Jeg står på venteliste i Bodø som nummer 13, da kanskje det er håp for meg også.. Lykke til :-) Lenke til kommentar
Førsteårs Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Endelig svar, og slutt på all lidelse! Gratulerer alle som har kommet inn, og er sjukt gira på å møte alle kommende politimenn/kvinner som skal til Stavern! 1 Lenke til kommentar
Med01 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hvordan ser man hvilken plass man er på venteliste? Står ingen nummer hos meg, bare "venteliste".. Lenke til kommentar
Dingdingling Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Fått tilbud om Bodø! Men er nr.27 i Kongsvinger, blir spennende. Lenke til kommentar
Brg1 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hvordan ser man hvilken plass man er på venteliste? Står ingen nummer hos meg, bare "venteliste".. Gå inn på "poeng" på venteplassen Lenke til kommentar
Eros25 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Endelig svar, og slutt på all lidelse! Gratulerer alle som har kommet inn, og er sjukt gira på å møte alle kommende politimenn/kvinner som skal til Stavern! Lenke til kommentar
smiiiiil Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Noen som har kommet inn i Bodø og som har begynt å se etter et sted å bo? Lenke til kommentar
Nerdwegian Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Tilbud fra Oslo! Føler meg kjempefornøyd og lettet. Gratulerer til dere andre med svar, og lykke til til alle på venteliste. Lenke til kommentar
Dingdingling Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Skal gå i Bodø, trenger sted å bo! Send melding Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Endelig svar, og slutt på all lidelse! Gratulerer alle som har kommet inn, og er sjukt gira på å møte alle kommende politimenn/kvinner som skal til Stavern! Ble Stavern her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg