Minus Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Mange her med store sommerfugler i magen om dagen Er det flere her som er godt over 30? Er selv 32 og er ganske spent på om jeg blir han bestefaren i klassen... Av ren nysgjerrighet, hva har du drevet med før du søkte PHS? Lenke til kommentar
Eros25 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Mange her med store sommerfugler i magen om dagen Er det flere her som er godt over 30? Er selv 32 og er ganske spent på om jeg blir han bestefaren i klassen... Ble selv 30 i år, så du er ikke den eneste i kremalderen Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Mange her med store sommerfugler i magen om dagen Er det flere her som er godt over 30? Er selv 32 og er ganske spent på om jeg blir han bestefaren i klassen... Ble selv 30 i år, så du er ikke den eneste i kremalderen Store sommerfugler i magen her også! Nervepirrende å vente så lenge på svar.. Er selv 24 år, veldig kjekt hvis det blir litt spredt aldersforskjell i klassene syns jeg hvertfall hvor har dere søkt? Lenke til kommentar
Eros25 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Mange her med store sommerfugler i magen om dagen Er det flere her som er godt over 30? Er selv 32 og er ganske spent på om jeg blir han bestefaren i klassen... Ble selv 30 i år, så du er ikke den eneste i kremalderen Store sommerfugler i magen her også! Nervepirrende å vente så lenge på svar.. Er selv 24 år, veldig kjekt hvis det blir litt spredt aldersforskjell i klassene syns jeg hvertfall hvor har dere søkt? Mener at den eldste som fikk studietilbud i fjor var 47 år, så aldersforskjell blir det og det er bra:) Har søkt alle stedene, men har Stavern på første valget. Hva med dere? Lenke til kommentar
Monymaker Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Noen som har fått mail om at de ikke er egnet? Lenke til kommentar
MLS92 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Mange her med store sommerfugler i magen om dagen Er det flere her som er godt over 30? Er selv 32 og er ganske spent på om jeg blir han bestefaren i klassen... Ble selv 30 i år, så du er ikke den eneste i kremalderen Store sommerfugler i magen her også! Nervepirrende å vente så lenge på svar.. Er selv 24 år, veldig kjekt hvis det blir litt spredt aldersforskjell i klassene syns jeg hvertfall hvor har dere søkt? Mener at den eldste som fikk studietilbud i fjor var 47 år, så aldersforskjell blir det og det er bra:) Har søkt alle stedene, men har Stavern på første valget. Hva med dere? Ja det tror jeg bare er en god ting! Har Stavern på første valget jeg også. Håper virkelig på å komme inn der! skaffet plass å bo så alt er liksom klart blir spennende! Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Har en del pensumbøker til salgs når dere har fått pensumlista. Så minner jeg om at innboksen er åpen:) Lenke til kommentar
Søkerphs Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Ingen som hørte noe i dag? Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Er det slik å forstå at de som ikke har hørt noe i dag har fått testene godkjent? Noen som har fått tilbakemelding? Lenke til kommentar
Søkerphs Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Er det slik å forstå at de som ikke har hørt noe i dag har fått testene godkjent? Noen som har fått tilbakemelding? Jeg fikk svar fra opptakskontoret, om at man ville få beskjed om dette i starten av denne uken. Tolker det som mandag-tirsdag-onsdag ish Lenke til kommentar
Søkerphs Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Er det slik å forstå at de som ikke har hørt noe i dag har fått testene godkjent? Noen som har fått tilbakemelding? Jeg fikk svar fra opptakskontoret, om at man ville få beskjed om dette i starten av denne uken. Tolker det som mandag-tirsdag-onsdag ish Har jo heller ikke hørt om noen som har fått vite at man ikke er egnet i dag, så det får meg til å tro at de ikke har startet å sende ut noe. Lenke til kommentar
Karthiz Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Er det slik å forstå at de som ikke har hørt noe i dag har fått testene godkjent? Noen som har fått tilbakemelding? Jeg fikk svar fra opptakskontoret, om at man ville få beskjed om dette i starten av denne uken. Tolker det som mandag-tirsdag-onsdag ish Har jo heller ikke hørt om noen som har fått vite at man ikke er egnet i dag, så det får meg til å tro at de ikke har startet å sende ut noe. Kan hende alle du kjenner har fått det godkjent:) Opptakskontoret nevnte på tlf. at de som er uegnet skulle få svar i løpet av ettermiddagen. Vi får håpe det:) Lenke til kommentar
E Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Er det slik å forstå at de som ikke har hørt noe i dag har fått testene godkjent? Noen som har fått tilbakemelding? Jeg fikk svar fra opptakskontoret, om at man ville få beskjed om dette i starten av denne uken. Tolker det som mandag-tirsdag-onsdag ish Har jo heller ikke hørt om noen som har fått vite at man ikke er egnet i dag, så det får meg til å tro at de ikke har startet å sende ut noe. Kan hende alle du kjenner har fått det godkjent:) Opptakskontoret nevnte på tlf. at de som er uegnet skulle få svar i løpet av ettermiddagen. Vi får håpe det:) Har de sagt det i dag ? Vet at i fjord fikk de svar på første mandag i juli iallfall 1 Lenke til kommentar
SK10 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 En bekjent av meg har fått svar. Kom ikke inn, så da har de tydeligvis begynt å sende ut svar Lenke til kommentar
SK10 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 En bekjent av meg har fått svar. Kom ikke inn, så da har de tydeligvis begynt å sende ut svar Lenke til kommentar
Monymaker Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Når skjedde dette??? Håper virkelig alt blir sent ut med en gang..! Lenke til kommentar
E Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) En bekjent av meg har fått svar. Kom ikke inn, så da har de tydeligvis begynt å sende ut svar Når mottok han mailen i dag ? håper alle har fått sin hehe . Jeg har ikke fått noe i alle fall. Endret 4. juli 2016 av E Lenke til kommentar
SK10 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Usikker på når på dagen han mottok mailen, men fikk svar idag. Endret 4. juli 2016 av KS10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg