dkzx Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Er det noen som har allerede fått innkalling til opptaksprøver? 1. mai er jo på en søndag og i følge phs.no, så skal man sende mail/ringe de om man ikke har blitt innkalt innen 2.mai. Vi burde vel få innkallingsmail i løpet av morgendagen? Endret 28. april 2016 av dkzx Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Er det noen som har allerede fått innkalling til opptaksprøver? 1. mai er jo på en søndag og i følge phs.no, så skal man sende mail/ringe de om man ikke har blitt innkalt innen 2.mai. Vi burde vel få innkallingsmail i løpet morgendagen? vil nok tro at alle de fleste vil få det i morgen. Stor sjanse er det også for at vi får det 2. mai, ettersom at 1.mai er på en søndag. Lenke til kommentar
andypandy007 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Er det noen som har allerede fått innkalling til opptaksprøver? 1. mai er jo på en søndag og i følge phs.no, så skal man sende mail/ringe de om man ikke har blitt innkalt innen 2.mai. Vi burde vel få innkallingsmail i løpet av morgendagen? Har du eller noen andre fått innkalling? Har ikke fått enda, men stemmer nok som han ovenfor sier. At vi kan også få på mandag Lenke til kommentar
dkzx Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Nope, har ikke fått noe enda, sitter her og venter Lenke til kommentar
Martin D. Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Hvordan tror dere sjansene mine for å få plass i årets opptak er, med 46 konkurransepoeng? Har satt Bodø som førsteprioritet, og krysser fingrene for at jeg kommer inn der i år. Hadde 44 konkurransepoeng ifjor, hvor snittet var 45,1. Endte som nr 72 på ventelisten. Tror du ligger akkurat i vippesonen. Det var ikke en massiv byks i søkertallene i år som det har vært tidligere. Tipper Bodø ender på 45.8 eller 45.9. Lenke til kommentar
2016søker Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Er det noen som har allerede fått innkalling til opptaksprøver? 1. mai er jo på en søndag og i følge phs.no, så skal man sende mail/ringe de om man ikke har blitt innkalt innen 2.mai. Vi burde vel få innkallingsmail i løpet av morgendagen?Har du eller noen andre fått innkalling? Har ikke fått enda, men stemmer nok som han ovenfor sier. At vi kan også få på mandag Ser ut som det kan bli på mandag. Ja ja da blir det en lang natt på søndag Lenke til kommentar
dkzx Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Er det noen som har allerede fått innkalling til opptaksprøver? 1. mai er jo på en søndag og i følge phs.no, så skal man sende mail/ringe de om man ikke har blitt innkalt innen 2.mai. Vi burde vel få innkallingsmail i løpet av morgendagen?Har du eller noen andre fått innkalling? Har ikke fått enda, men stemmer nok som han ovenfor sier. At vi kan også få på mandag Ser ut som det kan bli på mandag. Ja ja da blir det en lang natt på søndag Ja, der sier du noe! Men, men... vi for smøre oss med tålmodighet! Lenke til kommentar
Julebukken Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Spørsmålene har nok blitt stilt tidligere, men ingen ordentlig svar. Spør derfor igjen: 1) Hva kan en nyutdannet politibetjent forvente i årslønn ved en 100% stilling inkl. alle tillegg? 2) Hvordan er jobbmarkedet pr. dd? Forøvrig blir det en spennende periode med opptak o.l, så lykke til til alle! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Fikk akkurat innkalling til opptaksprøver Kjenner dette er et svært dårlig tidspunkt å være syk på, har mistet to-tre uker med svømming og trening pga reise og sykdom. Lenke til kommentar
PhsOslo Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Noen som vet hvor mange som ikke får innkalling til opptaksprøvene? Lenke til kommentar
Acefire Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Noen som vet hvor mange som ikke får innkalling til opptaksprøvene? Finnes nok ingen fasit på det! Går jo på hvor mange som ikke består opptakskravene(karakterer, vandel og helse). Er nok kun PHS som har de tallene Lenke til kommentar
2016søker Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Da blir det ikke noe av det å sitte sent oppe likevel. Flott at de satt dato 02 mai og klokkeslett 15:00 for registrering til opptak Lenke til kommentar
2016søker Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Spørsmålene har nok blitt stilt tidligere, men ingen ordentlig svar. Spør derfor igjen: 1) Hva kan en nyutdannet politibetjent forvente i årslønn ved en 100% stilling inkl. alle tillegg? 2) Hvordan er jobbmarkedet pr. dd? Forøvrig blir det en spennende periode med opptak o.l, så lykke til til alle! For å være helt ærlig så bryr jeg absolutt 0 og niks om hva lønna er. Jeg kan dø lykkelig bare jeg blir tatt opp som student. Har hatt jobb på Rema og som vekter på flyplass, og du lever greit uansett med de lønningene, om du ikke er av den Luksusfellen type. Og det vil alltid være ledig stilling for den som er desperat(tar alt slags jobb) eller god nok(høye karakter og gode referanser) etter endt utdannelse. Så dessverre jeg har ikke svar på dine spørsmål. Men kan anbefale Google Lenke til kommentar
Phsgutten Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei. Foregår de fysiske testene over flere dager? For eksempel Bergen: 18.- 20. Mai Lenke til kommentar
Julebukken Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Spørsmålene har nok blitt stilt tidligere, men ingen ordentlig svar. Spør derfor igjen: 1) Hva kan en nyutdannet politibetjent forvente i årslønn ved en 100% stilling inkl. alle tillegg? 2) Hvordan er jobbmarkedet pr. dd? Forøvrig blir det en spennende periode med opptak o.l, så lykke til til alle! For å være helt ærlig så bryr jeg absolutt 0 og niks om hva lønna er. Jeg kan dø lykkelig bare jeg blir tatt opp som student. Har hatt jobb på Rema og som vekter på flyplass, og du lever greit uansett med de lønningene, om du ikke er av den Luksusfellen type. Og det vil alltid være ledig stilling for den som er desperat(tar alt slags jobb) eller god nok(høye karakter og gode referanser) etter endt utdannelse. Så dessverre jeg har ikke svar på dine spørsmål. Men kan anbefale Google Helt enig med deg der, har samme tankene selv. Stilte spørsmålene kun av nysgjerrighet på markedet vi etterhvert skal inn i! Lenke til kommentar
Julebukken Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei. Foregår de fysiske testene over flere dager? For eksempel Bergen: 18.- 20. Mai Du velger deg en dag som passer innenfor den perioden. Så nei, foregår kun over noen timer Lenke til kommentar
dkzx Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Da blir det ikke noe av det å sitte sent oppe likevel. Flott at de satt dato 02 mai og klokkeslett 15:00 for registrering til opptak Ja, helga ble så ufattelig mye bedre nå! Merkelig da at den ble sendt ut klokka 22.00 på en lørdagskveld Lenke til kommentar
Nerdwegian Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Spørsmål til dere som har bestått fysiske prøver tidligere: Dersom du består de fysiske testene skal du avtale dato og tidspunkt for egnethetsvurdering. Vær oppmerksom på at de aller fleste vil måtte påregne flere dagers ventetid mellom fysiske tester og egnethetsvurdering. Hvor mange dager måtte dere vente mellom testene og egnethetsvurderingen? Lenke til kommentar
Dingdingling Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Det varierer, når du har bestått fysisk får du utdelt, eller får velge en dato. Lenke til kommentar
Dingdingling Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Spørsmål til dere som har bestått fysiske prøver tidligere: Dersom du består de fysiske testene skal du avtale dato og tidspunkt for egnethetsvurdering. Vær oppmerksom på at de aller fleste vil måtte påregne flere dagers ventetid mellom fysiske tester og egnethetsvurdering.Hvor mange dager måtte dere vente mellom testene og egnethetsvurderingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg