Gjest Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hei! Jeg antar det er svart på dette mange ganger men er så mange tråder. Jeg skal bygge ny pc og da trenger jeg windows på den. Jeg har lyst på win10 og antar at det beste blir å kjøpe win7 siden den er billigere. Ville du valgt win7 home eller pro? Pro er jo litt dyrere. Også hvor kan jeg få kjøpt en key billig? Er det bedre alternativer enn komplett?jeg har jo ikke dvd-rom i maskinen uansett så en fysisk kopi har jeg ikke bruk for.Neste spørsmål er rett og slett at jeg kommer nå til å kjøpe en ny maskin, men jeg kommer til å oppgradere den senere pånytt når VR-bølgen kommer neste år, og da blir det nytt hovedkort, kan jeg få flyttet over windows da eller er OEM versjonene låst til hardwaren?Takk for svar : ) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Billigste metode er vel å kjøpe Win8.1? Og du burde ikke falle i fristelsen til å kjøpe nøkkel fra et av de stedene som selger dem kjempe billig, for å så at de blir ugyldige etter noen måneder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå