Fredrik N. Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 tåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 De e no berre lekkert! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Nei det var nå artig at du synes det Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Imponert over ditt blikk for motiv! Mye vanskeligere å skape dybde, som her, uten alle hjelplinjer man ofte finner i kulturlandskap og urbane strøk. Flott bilde. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Setter pris på kommentaren, Trond Olav! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Vakkert landskapsbilde fra deg !! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Takker til deg også Tove! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Et flott bilde med fin dybde. Nydelig natur i all sin enkelhet. Mvh Thor Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Takk skal du ha for hyggelig kommentar, Thor! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Man får lyst til å legge ut på tur bare ved å betrakte dette flotte bildet. Nydelig!! mvh Jan Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Takk Jan! Jeg gikk en del turer i fjellet tidligere også, men etter jeg begynte med denne hobbyen (for ikke lenge siden), har hele opplevelsen av å være ute i naturen endret seg. Nå er kamera bestandig med og jeg legger merke til ting jeg ikke hadde tenkt over før. Fin hobby denne fotogreia! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Takk Jan! Jeg gikk en del turer i fjellet tidligere også, men etter jeg begynte med denne hobbyen (for ikke lenge siden), har hele opplevelsen av å være ute i naturen endret seg. Nå er kamera bestandig med og jeg legger merke til ting jeg ikke hadde tenkt over før. Fin hobby denne fotogreia! Mvh Fredrik Ja, jeg er helt enig med deg. Denne hobbyen gjør at man legger mer merke til detaljer og lys i naturen. Jeg driver litt med jakt også, og det gir også annen sansedimensjon mvh jan Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Ænnå et flott landskapsbilde Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Fin oppbygd komposisjon om en kan uttrykke seg slik. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Takk til Leif og Ragnar også for hyggelige tilbakemeldinger! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Her ville jeg vel kanskje sett buska enda litt lenger til venstre selv om den ikke er 100% midtstilt. Ellers vanskelig å finne noe å sette negativfingeren på. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Hei Roar. Er nok tibøyelig til å være enig med deg. Tok bare dette ene bildet. Takk for lærerik kommentar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg