cooter Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 PC`n bestemte seg for å kaste inn håndkle her om dagen Heldigvis har disken klart seg, så jeg har koblet den til en annen pc via usb for å hente ut filene. Problemet er at jeg ikke får tilgang til bruker mappen min og mine dokumenter. Når jeg trykker på min brukermappe får jeg denne feilmeldingen: "Du har ikke tilgang til denne mappen.Klikk Fortsett for å få permanent tilgang til denne mappen." Når jeg trykker på "Fortsett" står maskinen bare å jobber i evigheter, men kommer ikke videre. Noen som har noe forslag til hvordan jeg får tilgang til mappen? Bruker Windows 7 på begge maskiner. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Se svaret i denne tråden: Problemer med rettigheter på filer Fant svaret ved å søke på eierskap i Windows-kategorien her på forumet. Lenke til kommentar
cooter Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Ok holder på fjerne arving nå. må jeg ha det take ownership programmet eller kan jeg klare meg uten? Er ikke så glad i å instalere en haug med små programmer Lenke til kommentar
cooter Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Jaggu. Bare det sto lenge nok, så gikk det av seg selv. Skulle bare hvert mer tolmodig Tok litt over en time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå