jalla90 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hei, Jeg installerte win10, og får nå ikke lyd fra verken pc eller høretelefon. Har skjekket windows update, men der er alt oppdatert. Jeg har prøvd å skjekke enhetsbehandling og søkt etter ny maskinvare og jeg har vert på asus sine sider for å finne drivere for lyd, men de har ikke lagt ut noen drivere for win10 så vidt jeg så... Noen ideer til hvordan jeg kan få lyd igjen? Setter stor pris på svar:) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 når du var inne på enhetsbehandlig, så du noen gule trekanter med utropstegn? lydkort skal ligge under "lyd video og... " på w10 må jeg noen ganger "avinstalere" lydkortet og oppdatere enhetsbehandlig så den reinstalerer det før det fungerer. Lenke til kommentar
salve2 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 når du var inne på enhetsbehandlig, så du noen gule trekanter med utropstegn? lydkort skal ligge under "lyd video og... " på w10 må jeg noen ganger "avinstalere" lydkortet og oppdatere enhetsbehandlig så den reinstalerer det før det fungerer. Tusen hjertelig takk! Dette løste mitt problem også Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 mitt problem forsvant etter en oppdatering. når jeg hadde problemet måtte jeg bruke standard instillinger på lydkortet også. 5.1 24bit 48k var ikke mulig. kun 2.0 16bit 48k var tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå