HSP Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Lysaker Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Lek med linjer..... Tøft dette. Ser du prøver ut linjeføringer og stram komp. Kan fort inspirere andre til og prøve det samme....hvis de ikke allerede har noe i arkivet:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Lek med linjer..... Tøft dette. Ser du prøver ut linjeføringer og stram komp. Kan fort inspirere andre til og prøve det samme....hvis de ikke allerede har noe i arkivet:-) Takk.Litt leking med kameraet egentlig. Synes det var litt artig hvordan det ser ut som en mann med to forskjellige bukseben. Veldig uhøytidlig fotografering, leker med en serie jeg tenkte å kalle "mens jeg venter på bussen" med slike tullebilder hvor jeg ser på linjer og slikt. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Lek med linjer..... Tøft dette. Ser du prøver ut linjeføringer og stram komp. Kan fort inspirere andre til og prøve det samme....hvis de ikke allerede har noe i arkivet:-) Takk.Litt leking med kameraet egentlig. Synes det var litt artig hvordan det ser ut som en mann med to forskjellige bukseben. Veldig uhøytidlig fotografering, leker med en serie jeg tenkte å kalle "mens jeg venter på bussen" med slike tullebilder hvor jeg ser på linjer og slikt. Henning Må være litt uhøytidelig også, dette med foto. Alt for mange som tar det i overkant alvorlig. Blir lite spennende bilder av det. Viktig og beholde leken og tørre å prøve nye ting. Da tror jeg en beholder gleden og får lettere utløp for kreativiteten. Har sagt at hvis alvoret tar meg, så skal jeg finne en ny hobby. Strikking eller hekling f.eks......og ikke at det er noe galt med det. Kan få utløp for mye kreativitet i det:-) (Blir vel helst s/hv skjerf med meg da..) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Det ble jo litt morsomt da. Kanskje en mann også kan ha to sider.. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Har'n vondt i ryggen siden du har satt pila rett i korsryggen på'n? Fine linjer som Pål nevner her. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Virkelig kreativt. ser nesten ut som om det er bare en person med lys farge på det ene benet og blå på den andre. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Det ble jo litt morsomt da. Kanskje en mann også kan ha to sider.. Har'n vondt i ryggen siden du har satt pila rett i korsryggen på'n? Fine linjer som Pål nevner her. Roar Virkelig kreativt. ser nesten ut som om det er bare en person med lys farge på det ene benet og blå på den andre. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelige kommentarer, det var et bilde jeg selv var litt usikker på, så da er det ekstra artig å få slike tilbakemeldinger. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg