murmeldyr Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 I helgen fikk jeg prøvd v-rally for sony ericsson p900 på playstation experience i valhall i Oslo og den var sinnsyt kul. Fikk ikke prøvd noe mer enn v-rally, men den så dødsbra ut med en klar og fin skjerm. : : Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 I helgen fikk jeg prøvd v-rally for sony ericsson p900 på playstation experience i valhall i Oslo og den var sinnsyt kul. Fikk ikke prøvd noe mer enn v-rally, men den så dødsbra ut med en klar og fin skjerm. : : Så bilde av p900 i mobil,grafikkien på vrally så sinnsyk ut!!! (bra ja;)) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 I helgen fikk jeg prøvd v-rally for sony ericsson p900 på playstation experience i valhall i Oslo og den var sinnsyt kul. Fikk ikke prøvd noe mer enn v-rally, men den så dødsbra ut med en klar og fin skjerm. : : Så bilde av p900 i mobil,grafikkien på vrally så sinnsyk ut!!! (bra ja;)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå