Karl Erik Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Farger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hei! Her burde du kanskje valgt en annen bakgrunnsfarge, bakgrunnen gikk litt i ett med himmelen, ser du det? Eller er jo bildet flott, fint komponert i flata og fuglen gir litt liv til det hele. (Bakgrunnsfargen kan du endre i ettertid) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Her liker jeg kameravinkelen. Ikke enig med helene om skifte av farge. Men vi får se hva de neste sier. Foreslår ett kutt nede på 5-6 mm. så du kommer akkurat på oversiden av sort linje i begge hjørner. Dette fordi du har linje direkte ut i krysset nede til venstre hvilket ødelegger noe av spenningen. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Kameravinkel og den spesielle bygningsstruktur skaper dynamikk og spenning i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Takk for tilbakemeldingene folkens! Ingenting motiverer meg mer enn at dere gir meg konstruktiv kritikk! Mvh Karl Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg