Gå til innhold

Cadillac 68´

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet det er et svartebørsmarked for sånne handicap-tillatelser? Så en en dag som freidig parkerte på handicapplass og sprang inn på butikken, så ikke veldig plaga ut, men lapp i ruta hadde han. :) Flotte bilder, kommer et liknende et fra meg i morgen tror jeg.. ;) God natt! Jeg er litt ute av rute etter 7 timers tidsforskjell..

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Du vet det er et svartebørsmarked for sånne handicap-tillatelser? Så en en dag som freidig parkerte på handicapplass og sprang inn på butikken, så ikke veldig plaga ut, men lapp i ruta hadde han. :) Flotte bilder, kommer et liknende et fra meg i morgen tror jeg.. ;) God natt! Jeg er litt ute av rute etter 7 timers tidsforskjell..

Takker for kommentar Helene:-) Var ikke meningen å gå deg i "næringa" med bilde av en Amcar. Tok dette mens du var på Cuba og koste deg.....og jeg tusla rundt i trauste og småkalde Kristiansand.....ikke mye salsa her denne sommeren.

Har hørt om dette svartebørsmarkedet, og en kan saktens lure noen ganger når en ser slikt som du nevner. Men nå skal det sies at det er mye vi ikke vet og mye som er "usynlig" av grunner.

Denne har i hvert fall berettiget grunn for tillatelsen.

Lenke til kommentar

Eieren må ha sammenleggbar manuell rullestol for å få plass. Min hadde ikke gått i det bagasjerommet enda så stort er det Cool serie der jeg godt kunne tenkt meg at hele fronten hadde blitt med rett forfra i V1 også.

Roar

Hva Helenes kommentar angår så kan man ha handicap tillatelse for annet enn dårlige bein.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...