nerd-light Skrevet 31. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2015 Kom over denne pressemeldingen nå: http://kotaku.com/nvidia-recalling-shield-tablet-for-possible-fire-hazard-1721286531 Best å være på den sikre siden, har fylt ut skjema allerede jeg 1 Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 1. august 2015 Rapporter Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Er kanskje bedre og linke rett til Nvidia sine sider rundt Shield tilbakekallingen. Strengt tatt er ikke redselen så stor som jeg har lest. I følge det jeg finner tok rundt 3 tablets fyr av ukjente grunner etter lansering. Nøyaktig hvor farlig dette er finner jeg ikke noe info om, men jeg vil anta at innkallingen er mer en sikkerhet fra deres side for og unngå skader fra problematiske tablets.Det er og viktig og poengtere her at tidsrommet har lite og si egentlig, jeg kjøpte min shield tablet i August og den er faktisk i faresonen (Batteritype Y01) Det er ikke noe spesielt og stresse om heller da de sender en ny tablet gratis og man kan bruke den gamle helt fram til den nye ankommer. (Det er dog viktig og nevne at den gamle vil bli deaktivert og ønsket sendt tilbake når man skrur på den nye) Endret 1. august 2015 av CastleLord 1 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 1. august 2015 Rapporter Del Skrevet 1. august 2015 Fylte like godt ut skjemaet, er vel ikke store sjansen for at noe skjer men det gjør jo ingenting med en ny tablet heller. 1 Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 14. august 2015 Rapporter Del Skrevet 14. august 2015 Har noen hørt noe mer fra Nvidia enn at ny tablet sendes om 2-4 uker? Lenke til kommentar
hgjkg Skrevet 27. august 2015 Rapporter Del Skrevet 27. august 2015 Jeg fikk epost med sporingsnummer i går. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Får min på døra om ikke så lenge her nå. Så får se hvordan det fungerer. Edit: fått den levert og ser ikke ut som jeg trenger å sende inn den gamle... får vel ha det gøy med den da. Endret 28. august 2015 av Rolf_X Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 (endret) Fikk min idag jeg også, den gamle har visst lastet ned en kill switch oppdatering som gjør den ubrukelig når du slår på den nye visstnok Endret 28. august 2015 av nerd-light Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 28. august 2015 Rapporter Del Skrevet 28. august 2015 Ja, men det skjer ikke vis man ikke kobler den til internett... Skal se hva jeg gjør med den siden det står at jeg skal "kaste den på rett sted". Er uansett en haug med deler. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. august 2015 Rapporter Del Skrevet 29. august 2015 Eller bare flash den gamle med en custom rom, så slipper man hele problemet med killswitch via OTA. http://forum.xda-developers.com/shield-tablet/general/kill-kill-switch-shield-tablet-xx-t3179489 Straks 4 uker siden jeg registrerte RMA på min. Har ikke hørt noe siden. Når fikk dere mail om at erstatning var på vei? Burde vel strengt tatt være rundt hjørnet her også siden det stod 2 til 4 ukers levering fra registrering. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 30. august 2015 Rapporter Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Fikk mail på fredag fra UPS om at levering skjer på mandag, akkurat 4 uker siden jeg registrerte RMA på på min tablet. Endret 30. august 2015 av assap2 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 1. september 2015 Rapporter Del Skrevet 1. september 2015 Fikk selv mitt nye nettbrett fra dem via UPS her i går Men det gamle nettbrettet er fortsatt ikke deaktivert så har nå to stykker 1 Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 13. september 2015 Rapporter Del Skrevet 13. september 2015 Har fortsatt ikke hørt NOE fra Nvidia, bare den første bekreftelsesmailen. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Fikk selv min erstatningsenhet i høst og i dag så har jeg montert ett nytt batteri i den gamle. Ett fra en Nexus 7 v1. Liten loddejobb, men alt ser ut til å fungere knirkefritt. Litt lavere kapasitet, men er gjort om til fjernkontroll for alt mulig på stua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå