Gå til innhold

feil ved nvidia shield tablet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kanskje bedre og linke rett til Nvidia sine sider rundt Shield tilbakekallingen.

Strengt tatt er ikke redselen så stor som jeg har lest. I følge det jeg finner tok rundt 3 tablets fyr av ukjente grunner etter lansering. 

Nøyaktig hvor farlig dette er finner jeg ikke noe info om, men jeg vil anta at innkallingen er mer en sikkerhet fra deres side for og unngå skader fra problematiske tablets.

Det er og viktig og poengtere her at tidsrommet har lite og si egentlig, jeg kjøpte min shield tablet i August og den er faktisk i faresonen (Batteritype Y01)

Det er ikke noe spesielt og stresse om heller da de sender en ny tablet gratis og man kan bruke den gamle helt fram til den nye ankommer. (Det er dog viktig og nevne at den gamle vil bli deaktivert og ønsket sendt tilbake når man skrur på den nye)

Endret av CastleLord
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Eller bare flash den gamle med en custom rom, så slipper man hele problemet med killswitch via OTA.

http://forum.xda-developers.com/shield-tablet/general/kill-kill-switch-shield-tablet-xx-t3179489

Straks 4 uker siden jeg registrerte RMA på min. Har ikke hørt noe siden. Når fikk dere mail om at erstatning var på vei? Burde vel strengt tatt være rundt hjørnet her også siden det stod 2 til 4 ukers levering fra registrering.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...