Calbjo Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hallo! Jeg kan ikke lenger justere lysstyrken på pc'en min. Jeg bruker vanligvis f2 og f3 knappene for å gjøre dette, men ingenting skjer. Når jeg har prøvd å gå inn på innstillinger å justere lysstyrken der skjer absolutt ingenting da heller. Lysstyrken må være på det sterkeste for jeg sliter med å bruke pc'en. Jeg blir nesten blenda. Og det er jo litt kjedelig.. Noen som vet hva årsaken kan være og hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Alt som skal oppdateres er oppdatert og restart har ikke gjort noen nytte. Jeg har ikke peiling på det her.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Du sier ingenting om hvilken maskin du har. Da blir det vanskelig å hjelpe. Endret 31. juli 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Calbjo Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Du sier ingenting om hvilken maskin du har. Da blir det vanskelig å hjelpe. HP Envy 15 Notebook PC Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Har du vært inne på HPs nettsider og sjekket din PC for diverse drivere dere? Kan være at en eller annen utrulling av Windows sine drivere har vært vesentlig nyere enn de orginale drivere du har på tastaturet og diverste strømstyringsalternativer at de har blitt erstattet med noe som ikke fungerer helt som det skal... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Reinstaller gpu driver. http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Display-and-Video/why-can-t-I-adjust-the-brightness-of-my-screen-on-my/td-p/2863095 Endret 31. juli 2015 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
Calbjo Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Reinstaller gpu driver. http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Display-and-Video/why-can-t-I-adjust-the-brightness-of-my-screen-on-my/td-p/2863095 Ahh, det funka! Tusen hjertelig takk for hjelpen! Like før jeg flydde på veggen her, haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå