Haawy Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hei! Klarte å knuse skjermen min i helga, og nå er ikke skjermen responsiv i det hele tatt. Telefonen ser ut til å fungere greit ellers. Det er noen bilder jeg gjerne skulle hatt tak i på telefonen, men jeg får det ikke til å fungere i PC-suiten. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få hentet ut dataen fra telefonen? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Du kan bruke Mus Tror Clas Olson selger det, samt lefdal og Elkjøp.. Micro USB til USB hunn, så kan du koble til en ordinær mus... Da vil du få opp en muspeker på Android Endret 31. juli 2015 av Krozmar Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Supert, gir det et forsøk! Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Supert, gir det et forsøk! Flott, eneste problematikken er at du må overføre ting og tang trådløst via Dropbox etc.. eller via sikkerhetskopi på Google.. Da du ikke får koblet den til PCn da Musa sitter i Microusb borten Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Burde gå fint det. Takkfor hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå