Gå til innhold

Trumf bonus og flust

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Fant akkurat ut at jeg har endel trumf-bonus stående og trodde jeg kunne gjøre noen kupp på flust.no som Trumf henviser til. Men det ser ut til at prisene er de samme om man betaler med trumf eller ikke? Whats the point?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele greia er vel bare BS. De reklamerer ofte med avslag på så så mange %, men i realiteten er det billigere priser andre steder uavhengig av rabattene du skulle få. Det mest lønnsomme er å overføre penger til konto.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hele greia er vel bare BS. De reklamerer ofte med avslag på så så mange %, men i realiteten er det billigere priser andre steder uavhengig av rabattene du skulle få. Det mest lønnsomme er å overføre penger til konto.

Ja, det var det jeg fant ut også - trodde ett øyeblikk det var noe jeg ikke forsto, men å bruke trumf hos flust ser jo bare ut til å være en dårlig deal.

Lenke til kommentar

Alltid overfør trumfpenga tilbake til konto, har tilgode å se noe ekstremt bra å få kjøpe direkte med trumfpoenga.. Så en Weekend opphold i london engang for 1295, så jeg vurderte å slå til på.. Men etter ett kjapt nettsøk så jeg flere aktører hadde nettop det samme tilbudet for under tusenlappen.. Gode tilbud de har er gode, men det er trolig enda bedre andre steder, da det er mye restplasser og utgående produkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg har ikke innsikt nok til å si om Flust er billig eller ikke, men butikken er full av politisk korrekte gaver, altså sånne gaver som du og kona får sammen når dere har giftet dere. Jeg snakker om kjedelige ting som bare kona di setter pris på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...