Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Fant akkurat ut at jeg har endel trumf-bonus stående og trodde jeg kunne gjøre noen kupp på flust.no som Trumf henviser til. Men det ser ut til at prisene er de samme om man betaler med trumf eller ikke? Whats the point? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 At trumfpengene er penger du har fått ved å handle mat... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hele greia er vel bare BS. De reklamerer ofte med avslag på så så mange %, men i realiteten er det billigere priser andre steder uavhengig av rabattene du skulle få. Det mest lønnsomme er å overføre penger til konto. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hele greia er vel bare BS. De reklamerer ofte med avslag på så så mange %, men i realiteten er det billigere priser andre steder uavhengig av rabattene du skulle få. Det mest lønnsomme er å overføre penger til konto. Ja, det var det jeg fant ut også - trodde ett øyeblikk det var noe jeg ikke forsto, men å bruke trumf hos flust ser jo bare ut til å være en dårlig deal. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Alltid overfør trumfpenga tilbake til konto, har tilgode å se noe ekstremt bra å få kjøpe direkte med trumfpoenga.. Så en Weekend opphold i london engang for 1295, så jeg vurderte å slå til på.. Men etter ett kjapt nettsøk så jeg flere aktører hadde nettop det samme tilbudet for under tusenlappen.. Gode tilbud de har er gode, men det er trolig enda bedre andre steder, da det er mye restplasser og utgående produkt. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Evt. overfør Trumf-bonusen til SAS Eurobonus-poeng, hvis du har bruk for det. "Vekslingskursen" er noe sånt som 13 poeng/krone, som er ganske bra. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Som Raspeball sier er det mulig å gjøre Trumf om til Eurobonus-poeng. Av og til kjøres det kampanjer som gir en bedre "kurs" og/eller ekstra poeng i tillegg. Så har du selvsagt mulighet til å bruke verdisjekkene som kommer ca 3 ganger i året eller overføre direkte til bankkonto Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg overfører alltid til eurobonus! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Er det i det hele tatt noen vet hvor mye eurobonus poeng er verdt i kroner? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Er det i det hele tatt noen vet hvor mye eurobonus poeng er verdt i kroner? Det er jo litt vanskelig å definere da en kan kjøpe mye rart med poengene og prisene varierer(spessielt flybilletter) men her er en sak hvor de ser litt på dette: http://www.smartepenger.no/kategori-featured/94-nyheter/2222-sas-bonus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Takk til Norwegian og Trumf som fortsatt kaller ei krone ei krone. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Takk til Norwegian og Trumf som fortsatt kaller ei krone ei krone. Men med Norwegian opptjener en jo så og si ingen poeng ift sas:) Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Alt som blir solgt hos flust.no er vel ganske dyrt? Det er vel mye bedre å ta ut heile denne bonusen til kontanter eller overføre den til bankkortet sitt. Dermed står man fritt til å bruke disse pengene som man selv vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg har ikke innsikt nok til å si om Flust er billig eller ikke, men butikken er full av politisk korrekte gaver, altså sånne gaver som du og kona får sammen når dere har giftet dere. Jeg snakker om kjedelige ting som bare kona di setter pris på. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hender seg det er et par OK tilbud på flust.no. Noe utendørsbekledning er av og til på tilbud en pris som er konkurransedyktig. Ellers har jeg til gode å se noen spesielt gode priser der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå