Kristoffer Møllevik Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Men hvordan kan vi se dem i Norge?Gutta fra Top Gear går til Amazons strømmetjeneste Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 brukte dere falsk adresse eller norsk? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dubious Skrevet 31. juli 2015 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2015 torrents blir løsningen for oss i Norge Håpet jo at Netflix ville få kontrakten da jeg betaler for det, men men.. 19 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 For en idiotisk løsning. Dette tvinger alle utenfor UK og USA til p2p. 5 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hmm... kanskje, bare kanskje, Amazon kunne tenke seg å lansere Prime globalt, nå som de har fått oppmerksomheten til det globale markedet på denne måten? 2 Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hmm... kanskje, bare kanskje, Amazon kunne tenke seg å lansere Prime globalt, nå som de har fått oppmerksomheten til det globale markedet på denne måten? Jeg skjønner ikke hvorfor de bevisst skulle la være å lansere det i resten av Europa hvis det er et marked for det.... Lenke til kommentar
madammim Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Programmet blir vel verdt en del og derfor solgt ut til andre aktører? Har ikke hastverk med å se Topgear v.2, men forventer å få se det etter hvert på NRK som før? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Amazon vet at nesten alle land med internett, også har folk som ser på Top Gear. Det ville ha vært utenkelig at de kun skal gjøre tv-serien tilgjengelig for USA og UK. Men torrent blir det uansett. Håper dog ikke vi må betale like mye som netflix for å se det, da de neppe har mange andre gode serier og filmer, eller apper til f.eks mange forskjellige smart-tv'er. 2 Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Når man snevrer inn tilgangen så mye som til ett stort jævla land, så blir det som alltid. Piratkopiering, og enda forstår de ikke hvorfor det er så mye av det. æsj. trist 1 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Vel, nå har nestlederen i Amazon Prime Video i Europa sagt at det nye programmet er et av de mest ventede showene globalt i hele 2016. Å kaste bort tid og penger på å bare lansere i USA og England vil jo være en katastrofe rent økonomisk. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 torrents blir løsningen for oss i Norge Håpet jo at Netflix ville få kontrakten da jeg betaler for det, men men.. Yo Ho, Yo Ho! A pirates life for me. ^^ 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Awww yiss! For meg kan hele BBC legges ned nå (akkurat som med NRK). Gleder meg. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Når Top Gear orginalt ble sendt til 214 land så tror jeg Amazon har tenkt lengre enn å begrense visningen til USA og Storbritannia. Tror nok de fleste kan ta det med slående ro. I tillegg så er det nok klokt å tenke at serien blir solgt til andre TV-kanaler. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Blir nok pirat uansett om jeg vil se dette... Om ikke Amazon vil selge meg AVI / MKV filer som plopper rett inn i biblioteket mitt Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Amazon vet at nesten alle land med internett, også har folk som ser på Top Gear. Det ville ha vært utenkelig at de kun skal gjøre tv-serien tilgjengelig for USA og UK. Men torrent blir det uansett. Håper dog ikke vi må betale like mye som netflix for å se det, da de neppe har mange andre gode serier og filmer, eller apper til f.eks mange forskjellige smart-tv'er. De har blant annet Vikings (jeg syntes ihvertdfall den var alright i mangel på mer GOT). Så den på Amazon gjennom Smartdns, altså ikke nødvendig å gå helt til VPN for å benytte Amazon Prime. Amazon hadde også et greit utvalg av filmer. Mitt inntrykk var at de hadde et bedre utvalg av interessante programmer og filmer enn HBO, men ikke like mye som Netflix. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Da blir det torrent. Gidder ikke styre med VPN mer enn jeg må. Bruker VPN men begynner å bli lei av hvor tungvindt det er med tanke på annen bruk av internett 2 Lenke til kommentar
Cool Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Da blir det torrent. Gidder ikke styre med VPN mer enn jeg må. Bruker VPN men begynner å bli lei av hvor tungvindt det er med tanke på annen bruk av internett Jeg bruker vpn for å laste ned torrents også, bare for å være sikker. Men er enig i at det går utover normal nettbruk, så jeg laster som regel ned på natta. Har også funnet noen nettsider som har blokkert min vpn ip, så da er man like langt. Endret 1. august 2015 av Cool Lenke til kommentar
madmats Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Det går an å bruke enklere metoder for å få Amazon Instant til å fungere, en kan bruke en dns tjeneste som unlocator.com (samme som unblockus, funker med Netflix, Hulu osv også). Koster en liten mnd avgift, men enkelt å sette opp på konsoller hvis man bruker det. Jeg testet Amazon instant på PS4, synes det funka veldig bra og fant mye som jeg likte, så fant ut at jeg ville fortsette når prøveperioden var utløpt. Det var ikke så enkelt som jeg trodde. Prøvde først å betale med mitt visa og mastercard. Ingen av de funka, selv om jeg hadde amerikansk adresse, og prøve å betale fra en pc som tilkoblet amerikansk VPN. Fant så ut at jeg skulle teste med et amerikansk visakort, prøvde USunlocked sitt visa kort. Det var at typen prepaid, som en må fylle opp. Det fungerte heller ikke! fant også ut årsaken, Amazon tillater ikke at en bruker prepaid visa kort til betaling av Amazon instant. Så da fant jeg en mellomløsing, det går an å kjøpe det det du vil se fra nettsidene til amazon instant (fra en nettleser), og så kunne jeg se det på PS4.. etter noen måneder så jeg plutselig at jeg hadde blit trukket for et årsabonnement på Prime for Instant på mastercardet mitt. men da brukte jeg Instant så lite at jeg avbestilte det.. Faktiskt fikk jeg da tilbake mesteparten av pengene helt automatisk (dette gjorde jeg flere uker etter at jeg ble trukket), så kudos til Amazon for dette. Så det er mulig at det kanskje funker nå, ellers kan man jo feks kjøpe tilgang til det man vil se, feks hvis det bare er nye top gear, med metoden jeg beskrev Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 BBC har jeg lovlig og rimelig på kanalvelgeren. Gidder jeg å skaffe meg at abonnement til, utover Netflix og den fordømte kanalpakken? Nei. Hvorfor jeg har sett så mye TG? Fordi de har gått så latterlig mye i reprise på BBC. Så nei, det blir ikke Amazon-TV på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå