BjørnÅgeS Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Blomster i regn blir sjelden feil - pen rose. Refleksjone ble pent presentert og et situasjonsbilde fra jernbanestasjonen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Fint stasjonsbilde. Blomster i regn blir sjelden feil - pen rose. Refleksjone ble pent presentert og et situasjonsbilde fra jernbanestasjonen. Takk, takk for lommentarer... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Var på Litterær Hagefest i dag - så jeg tar et innslags-bilde fra den Bilde 30 – 30.August: Kunstner Karianne Stensland med innslag på Hagefesten Exif: 1/80 – f/5.0 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens: LUMIX G VARIO 12-35/F2.8 Focal Lengthe: 35mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Her et lite referat, med flere av dagens bilder Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Det var mange ting på en gang i bildet, et par av herrene til høyre ser litt skeptiske ut og noen av deltagerne er mer intreresserte i sin egne bilder, ser ut til å ha vært en livlig fest. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Det var mange ting på en gang i bildet, et par av herrene til høyre ser litt skeptiske ut og noen av deltagerne er mer intreresserte i sin egne bilder, ser ut til å ha vært en livlig fest. Morsomme observasjoner du gjør deg, Jorun Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Avslutter med en rose jeg, utrolig hardfør denne. En gang var det blomst på den selveste julaften (Det var i 2006) Bilde 31 - 31.August: Dagens rose - Bonica (Floribunda) Exif: 1/160 – f/6.3 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Alternativt - uten himmel-bakgrunn: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Bilde 28 - fin refleksjon.. Bilde 29 - betegnende stasjonsituasjon... Bilde 30 - ser interessant ut med hagefest... (referatet gjemmer jeg til senere.. ) Bilde 31 - nok en delikat og nydelig rose.. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hagefesten - fint situasjonsbilde. Noen er opptatt av kunstneren, mens andre heller ser på kamera Fin avslutting på festen - vel gjennomført. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Blomsterfluen 10. august ble spesielt lekker - makro med soundtrack av Barry White. Liker de lekre duse fargene på rosebildene i bløtt lys, som den 13. Og - flotte, skarpe farger og detaljer som 12., 14. og 17. Fint motlys den 16. - "Timotei" er et penere navn enn det danske "Engrottehale". Likte edderkoppene, og spesielt fin var chrysantemumen den 21 - flott komp og flotte farger. Var spesielt stilig å åpne i stort og se detaljene helt inne i midten av blomsten. Morsomt med det hvite mønsteret i kronbladene den 24. - ser nesten ut som utbrente refleksjoner i et overeksponert bilde, før man ser at mønsteret bare er sånn. Likte mørke liljer og regnfull rose, men tror beste bildet ditt i festen var liljen i vannet den 28. - meget delikat, med kraftige farger. Veldig bra gjennomført! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det var en fin avslutning på en fin fest, plassering i kledelig miljø og med regndråpene som ekstra perler. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Tusen takk alle - for kommentarer - rakk nok som vanlig ikke alt jeg ønsket, jeg har vært innom alle trådene, men ikke kommentert så detaljert - men hyggelig har det vært og mye fin fotografering har jeg sett. Litt av hvert av tips å ta med seg. Ser med meg selv at jeg skal bli flinkere til å bruke flere objektiver - det blir for mye bruk av ett favoritt-objektiv. Takk for hyggelig foto-følge alle! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Fargerik og fin avslutning på festen din. Takk for en fin fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå