RandiA Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takker for kommentarer - ja, Jorun, liker nok rosen best selv også, men tenkte jeg skulle "variere" litt - (men synes også at liljen fikk et fint malerisk preg over seg....) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Hadde en "arbeidsoppgave" i dag, med Bjørgs keramikk, så jeg får bruke en av de bildene Bilde 5– 5.August: Bjørgs keramikk Exif: 1/500 – f/7.1 - ISO 125 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 4. august: flott glød i det bildet.. 5. august; fint stykke presentasjonsarbeid av keramikken, hvor mønsteret trer tydelig fram... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Fin komposisjon på dagens bilde. Fin bruk av skyggen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 4. august: flott glød i det bildet.. 5. august; fint stykke presentasjonsarbeid av keramikken, hvor mønsteret trer tydelig fram... Fin komposisjon på dagens bilde. Fin bruk av skyggen. Takk, takk for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Et raskt og enkelt et i dag..... Bilde 6 – 6.August: Chrysanthemum maximum Exif: 1/320 – f/4.5 - ISO 125 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flott produktpresentasjon i går, fatet var lekkert. Om dagens Chrysanthemum var enkel, så var den ikke noe dårligere av den grunn. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Takk Jorun - de Chrysanthemum har jeg hatt i mage år, de er utrolig flotte, og høye - nærmer seg 150cm - lurer på om de nå skal hete Leucanthemum x superbum - det er en del navne-skifter som forekommer. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 6. august - delikat presentasjon av den vakre chrysantemumen.. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Akkurat denne skal faktisk fortsatt hete C. maximum, og ikke Leucanthemum, som mange av dem har blitt omdøpt til, i følge The Plant List. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 6. august - delikat presentasjon av den vakre chrysantemumen.. Takk, takk - det enkle kan noen ganger være effektfullt. Akkurat denne skal faktisk fortsatt hete C. maximum, og ikke Leucanthemum, som mange av dem har blitt omdøpt til, i følge The Plant List. Takk for opplysningen, Jorun - synes det er litt viktig med slikt jeg. Da skal jeg føye det til i notatene mine. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Bilde 7 – 7.August: Ghislaine de Féligonde - en rosa moschata hybrid Exif: 1/125 – f/4.0 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Du verden for et utvalg av roser du har, mange fine, gamle sorter. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Du verden for et utvalg av roser du har, mange fine, gamle sorter. I gammel-hagen hadde jeg på det meste 200 ulike sorter, Jorun - men i "ny-hagen" har jeg vel bare rundt 30 tenker jeg. Men da har jeg satset på "favoritt-roser". (Her er en gammel kladdliste over roser jeg har hatt, ikke alle er kommet med.) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Bilde 8 – 8.August: Sedum album murale - denne er ganske knøttliten Exif: 1/320 – f/7.1 - ISO 640 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Endret 8. august 2015 av RandiA Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Flere flotte blomsterportretter har kommet her siden jeg var innom sist. Likte Chrysanthemum best. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Flere flotte blomsterportretter har kommet her siden jeg var innom sist. Likte Chrysanthemum best. Takk for kommentar, BjørnÅge - det er noe kjent og vanlig med dem ja. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Bilde 9 – 9.August: Eplekart i Eplehaven - burde kanskje tynnet ut noe Exif: 1/400 – f/5.6 - ISO 125 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX7 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Fine farger i det siste. Sterke og klare. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Rask og enkel prestekrage ble jo veldig bra, sommerlig og flott det siste bildet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå