Usikkerjente Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hadde en andre date med en veldig fin fyr, flyten i samtalene var kanskje litt hakkete, men stort sett bra. Dagen etter takket han for en hyggelig kveld. Jeg sa at jeg også hadde hatt det hyggelig og at han måtte si fra hvis han ville treffes igjen. Da svarte han "Det skal jeg gjøre". Hva betyr dette? Tenkte kanskje at han hadde sagt "Ja, hva med til uka" eller noe i den duren hvis han var keen..? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Ikke overtolk ting så ekstremt. "Det skal jeg gjøre" betyr netttopp det, hvis han vil treffes så sier han ifra. Ta kontakt om et par dager hvis du ikke hører noe, du merker raskt om han ikke er "keen" 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hvorfor skal jenter alltid over-analysere alt? 3 Lenke til kommentar
Usikkerjente Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Ikke overtolk ting så ekstremt. "Det skal jeg gjøre" betyr netttopp det, hvis han vil treffes så sier han ifra. Ta kontakt om et par dager hvis du ikke hører noe, du merker raskt om han ikke er "keen" Ja, var det jeg var litt redd for, at han ikke vet om han er keen på å sees igjen.. :s for da hadde han vel sagt noe a la det jeg skrev (sees til uka?). Isj Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Vent og se hva som skjer og ta kontakt om noen dager hvis du ikke hører noe. Jeg har sagt liknende ting selv jeg når jeg var yngre uten at det lå noen "jeg er ikke interressert i deg" mening bak det Edit; Surret litt med svaret mitt Endret 31. juli 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Du kan kanskje ta litt initiativ du også? Vent til litt uti neste uke, også spør du om han vil finne på noe igjen =) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Du kan kanskje ta litt initiativ du også? Vent til litt uti neste uke, også spør du om han vil finne på noe igjen =) Så det var ikke initiativ å si at han må si fra hvis han vil møtes igjen?:s Føler liksom at det blir litt masete å sende ny mld når han ikke har sagt at han vil møtes igjen.. Anonymous poster hash: f8937...947 Lenke til kommentar
Usikkerjente Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Oi vet ikke hvorfor jeg ble anonym, men er trådstarter over her^ Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Du kan kanskje ta litt initiativ du også? Vent til litt uti neste uke, også spør du om han vil finne på noe igjen =)Så det var ikke initiativ å si at han må si fra hvis han vil møtes igjen? "Jeg ønsker å møtes igjen, men det er du som må ta initiativ om vi skal møtes" er i praksis det du sa. Ved å si det så sendte du ballen over til han. Om han ikke svarer så er det antakelig to mulige årsaker til dette (1) han er ikke interessert, eller (2) han er for usikker til å ta initiativ selv. Er det sistnevnte tilfelle, så er det du som må invitere han for at det skal åpne seg en mulighet for at dere møtes igjen. Endret 1. august 2015 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå