Gå til innhold

Ikke den hele,fulle sannhet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaså, du er tilbake fra heisatur, var det Cuba og Mexico m.m.? - og billedbrikka full av bilder, det siste er jeg helt sikker på. 50-talls amerikanske biler, hvem har vel flere av disse, fortsatt i good shape enn nettopp cubanere.

Her et knippe velholdte amerikanere. Skal bli spennende å følge deg videre på din ferd " over there"

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stilig bilde, av litt utypiske cubaamerikanere.

Så man kan kjøre cabriolet-taxi også der over..

På Cuba kan man kjøre nærmest hva som helst, ikke mye BMW og Audi og slikt kanskje. Følte vel at det nesten var like mange Cubanere som hadde hest og kjerre som de som hadde bil. Offentlig transport er jo helt hinsidies crazy, skal legge ut noen bilder senere av den. Helt villt faktisk..;)

Lenke til kommentar

Jaså, du er tilbake fra heisatur, var det Cuba og Mexico m.m.? - og billedbrikka full av bilder, det siste er jeg helt sikker på. 50-talls amerikanske biler, hvem har vel flere av disse, fortsatt i good shape enn nettopp cubanere.

Her et knippe velholdte amerikanere. Skal bli spennende å følge deg videre på din ferd " over there"

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar! Jo nå er skrulla tilbake fra ferie, har opplevd mye og sett mye! Fotomotiver i søkk og kav, men kunne ikke få tatt så mye bilder som jeg ville. Når man sitter på en buss, så er det ikke så enkelt vet du. Av og til skal man bare la kameraet ligge og bare nyte øyeblikket også;) Rart å dra på en sånn reise til Cuba, det blir som en reise tilbake i tid. Lite har skjedd her siden revolusjonen. Husene begynner bokstavlig talt å ramle i hodene på dem nå.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Trodde du skulle til Cuba.....dette ser jo ut som tjukkeste Amerika...

Fin samling dette. Stilig perspektiv og tøff star effekt på Bonnevillen. Ser Taxi skilt på v2. Slike doninger ser du ikke i drosjekøen her hjemme i hvert fall:-)

Lenke til kommentar

Trodde du skulle til Cuba.....dette ser jo ut som tjukkeste Amerika...

Fin samling dette. Stilig perspektiv og tøff star effekt på Bonnevillen. Ser Taxi skilt på v2. Slike doninger ser du ikke i drosjekøen her hjemme i hvert fall:-)

Hehe! Kunne nok ha vært på et rånetreff i Norge også dette, men det er midt i tjukkeste Havanna. Det er mulig å sende bilene til Amerika for restaurering, men det koster insane mengder penger, så det er ikke for hvermansen det akkurat. Alle disse bilene var taxier. Kule greier! :D

Lenke til kommentar

Velkommen hjem igjen fra Cuba og Mexico. Håper det var en fin tur. Flotte biler du har fått i kassen din fra Cuba og så gleder jeg meg til å få se flere bilder fra turen din.

Mvh Torbjørn

Tusen takk Torbjørn! Regner med det må finnes ett og annet bilde som er verdt å vise her på kritikken, men har ikke hatt tid å se på dem noe særlig enda. Fin og grønn øy Cuba, mye fin natur. :)

Lenke til kommentar

Fine bakstusser, dette! ;)

Skal bli kjekt å se flere bilder fra Cuba... Et veldig interessant land, på mange måter... Spent på hvordan det blir framover, når forholdet til "storebror" er nogenlunde på plass igjen...

En fin bakende er ikke å forakte.. ;)

Skal prøve å ikke bare vise vanlige turistbilder fra Cuba, selv om det ble endel av det naturligvis. Gikk jo og surra sammen med familien hele tiden, og kom ikke helt inn i fotomoduset mitt..hvis du skjønner. :)

Lenke til kommentar

Hyggelig å ha deg tilbake, Helene!

Tenkte nok du skulle vise oss disse gamle bilene som er så typisk og jamen starta du opp med det. De var da ganske kule disse bildene.

Men venter spent på fortsettelsen jeg da...

Mvh Fredrik

Velkommen tilbake med fine bilder av "veteran-bilparken" til Fidel :) Gleder meg til fortsettelsen.

Mvh. Rolf

Hei gutter! Har hatt tre uker uten internett og mobil nå, DET er ferie det! Heldigvis virker kameraet uten nettilgang.. ;) Mye fint å se på Cuba, så det blir definitivt en fortsettelse, det er bare litt vel mye bilder å velge blant.. :)

Lenke til kommentar

Disse kunne jo godt vært en Am.Car utstilling hvor som helst i verden - bortsett fra doninga ytterst til høyre i V2 da.

Fine utsnitt og komp med skrå kameravinkel.

Roar

Ja det er sant, det kunne vært hvor som helst, men alle disse bilene tjener nok sitt daglige brød til eieren. Alle er taxier. Hyggelig du titter og kommenterer på bildene mine! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...