Saurdal Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Hei, jeg har en stasjonær pc som når jeg starter den skrur seg selv av og på for å fortsette slik til jeg skrur den av selv med å kutte strømforsyningen eller å bruke knappen bak som skrur maskinen direkte av. Har lagt ved et bilde av all maskinenvaren. Kan det være noe gale med hovedkortet eller strømforsyningen? Jeg har vasket den for støv, tenkte kanskje at den overopphetet seg selv og derfor skrudde seg av, men tenker det er lite sannsynlig at maskinen klarer å overopphetes på et par sekund. Endret 31. juli 2015 av Saurdal Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Vasket for støv? jeg håper du mente støvsuget den for støv. Det beste rådet jeg kan gi er å plugge ting ut og sjekke om alt er plugget riktig inn. Prøv med enkle ting først før du plugger resten inn. Sjekk kablene som power-led, reset led er riktig plugget inn (+ / -) osv. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Sjekk ledningen som går til pwr_on eller pwr_switch (eller lignende). Hvis denne er kortsluttet kan du få slikt problem. Napp den ut idét maskinen har startet f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå