stefanw1337 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Hei, Jeg har fått meg nytt nettbrett og oppdaget plutselig at Get sin TVapp hakker på mange kanaler som tilbyr HD. Bl.a. NRK, TV3 m.fl. Jeg tok saken opp med de, men tenkte samtidig jeg fikk teste andre webTV applikasjoner for å se om det var bare Get sin TV-app som led av dette problemet. Så da tok jeg NRK TV appen, og denne bare kræsjer, ikke helt i starten, men akkurat når den skal oppdatere til raskere og bedre bilde. Jeg gikk derfor inn og satte ned bildekvaliteten. Og fant ut at på Medium(563kbps) klarer den å kjøre bilde, og appen kræsjer ikke. Setter jeg den til Høy(1266kbps) så kræsjer den nesten umiddelbart.Dette er noe jeg trenger teknisk support med, eller få meldt dette som en bug til NRK og Get. Get sin app kræsjer ikke så ofte, bildet bare hakker istedenfor. I Get sin TV-app kan man ikke stille på oppløsningen/båndbredde. Min internettlinje er veldig bra(100/10Mbits akkurat nå, men venter på 200/20Mbits), og jeg kan streame både Youtube, Twitch og Plex i 1080p uten problemer, så problemet er ikke i selve hardware til nettbrettet eller nettverket. Så dette må ligge i Android OSet eller i avspilleren som Get/NRK benytter(som trolig er native android, som igjen går på android og Google). Vet ikke hvor mye mer informasjon som trengs, bruker et Lenovo Yoga Tab 2 Pro 13.3" i 2560 x 1440 oppløsning. Brettet kjører Android 4.4.2. Link: http://shop.lenovo.com/us/en/redux/tablets/lenovo/yoga-tablet-series/yoga-tablet-2-pro/ Noen andre som har merket dette problemet? Hadde ikke problemet på mitt forrige nettbrett, som er Asus (K00). Så mistenker jo derfor at det kan være relatert til størrelse og oppløsning på skjermen eller noe i den duren. Endret 31. juli 2015 av stefanw1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå